قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

الله اکبر

الله اکبر




خامنه ای رهبر



نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.powerstudents.blogfa.com

سلام.
آخ جان فکر کنم نفر اولم که میام نظر میدم
خوب دیگه بسه زدی تو سر وبلاگم حالا یه کمم ازش تعریف کن

سلام
آره شما اولین نفری بودید که نظر گذاشتید ...
و اما وبلاگ شما ، من چیزی نمی گم ولی خودت بشین یه کم فکر کن اگه تعصب به خرج ندی خودت به نتیجه ای که من رسیدم می رسی ...
اما خدایی امروز یه نگاه سطحی به موضوعاتت انداختم حقیقتاْ قبلاْ ها خوب می نوشتی!!!

۱۳۳ جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://s133.blogfa.com

سلام

وبت اصلا بالا نمیاد


با هزار مکافات بالا آوردم



نمیدونم چی شده

ولی تا میخواد باز بشه مینویسه اتصال برقرار نشد





یاعلی

سلام
والا نمی دونم چی شده !!! احتمالا از مرور گری هست که استفاده می کنید من از فایر فکس استفاده می کنم مشکلی ندارم قبلا هم که با اکسپلورر میامدم مشکلی نداشت ...
به هر حال معذرت می خوام اگه اذیت شدید ...

حسن جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ http://ilya1400.blogfa.com

سلام بزرگوار آفرین بر ملت غیور ایران

سلام
خوش آمدید .
آفرین بر همه ملت غیور ایران اسلامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد