قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

میر حسین موسوی و 25 بهمن عوض22ام،معاویه و نماز جمعه در چهارشنبه

یه زمانی معاویه داشت لشکرش رو برای جنگ صفین آماده میکرد اتفاقاً روز چهارشنبه بود, رفت منبر و خطبه خواند و بعدش هم نماز جمعه خوند!!! کسی از اینهایی که پشت سرش نماز می خوندند ازش نپرسید امروز چهارشنبه هست چرا نماز جمعه می خوانی؟! لشکری که حرف معاویه رو از حرف خدا و پیغمبر و عقل و شرع پیش تر می دونست! اگه بخوام همین جنگ صفین رو با حرکات فتنه گران و سران فتنه مقایسه کنم خیلی طولانی میشه ،البته نوشتم و یه روز وقت کنم تایپ می کنم و میذارم تو همین وبلاگ , بگذریم .

میر حسین موسوی میگه باید بجای 22 بهمن که همه آدم ها میان بیرون و جشن انقلاب رو با هم جشن می گیرند ما باید 25 ام بیاییم بیرون و طرفدارهاشم میان و اوباشیگری در میارند و حتی سوال هم براشون پیش نمیاد که چرا 25ام؟

مگه مردم حمایت خودشون رو روز 22 بهمن از مصر اعلام نکردند؟ چه دلیل قانع کننده ای برای حضور اراذل و اوباش در 25 بهمن وجود داشت؟

جناب موسوی فکر کردی اگه چند تا اراذل و اوباش بیان و سطل های آشغال ها رو آتش بزنند دیگه تو زباله دان تاریخ نمیری؟ اشتباه به عرضت رسوندند تو همین حالا تو همون سطل های آشغال مدفون شدی .

طرفدارهات هم تو همون سطل ها دنبالت می گردند و وقتی پیدات نمی کنند اعصابشون بهم میریزه وا آتشش می زنند .

وقتی خر به جای مهمی می رسد...

جناب میر حسین  موسوی می خواهم یک داستان را برایتان تعریف کنم :



یک روز ملا نصر الدین برای تعمیر بام خانه خود مجبور شد، مصالح ساختمانی 


را بر پشت الاغ بگذارد و به بالای پشت بام ببرد.

الاغ هم به سختی از پله ها بالا رفت …

ملا مصالح ساختمانی را از دوش الاغ برداشت و سپس الاغ را بطرف پایین هدایت کرد.

ملا نمی دانست که خر از پله بالا می رود، ولی به هیچ وجه از پله پایین نمی اید !!!

هر کاری کرد الاغ از پله پایین نیآمد.

ملا الاغ را رها کرد و به خانه آمد که استراحت کند.

در همین موقع دید الاغ دارد روی پشت بام بالا و پایین می پرد !!!

وقتی که دوباره به پشت بام رفت ، می خواست الاغ را آرام کند که دید الاغ به هیچ وجه آرام نمی شود. برگشت و بعد از مدتی متوجه شد که سقف اتاق خراب شده و پاهای الاغ از سقف چوبی آویزان شده، بالاخره الاغ از سقف به زمین افتاد و مرد.

بعد ملا نصر الدین گفت : لعنت بر من   که نمی دانستم که اگر خر به جایگاه رفیع و پست مهمی  برسد هم آنجا را خراب می کند و هم خودش را می کشد...!!!

نامه عکاس عکس های دختر میر حسین موسوی

آیا مدل شما از یک دختر ایرانی در جامعه آزاد مورد نظرتان همین است؟ با شعار آزادی بی حد و حصر تا کجا می­خواهید پیش بروید؟ شما که در محیط خانواده خود نتوانسته اید دختر جوان خود را از استعمال دخانیات و معاشرت نادرست با مردان بیگانه بازدارید چگونه می خواهید برای فرهنگ جوانان این جامعه نسخه تجویز کنید؟
"صراط" - انتشار تصاویر نرگس موسوی دختر زهرا رهنورد و میرحسین موسوی بازتابهای متفاوتی داشت . از یک سو برخی انتشار این تصاویر را کاری مشکوک و غیراخلاقی دانسته و این اقدام صراط نیوز را به نقد کشیدند و از سویی دیگر برخی بابت شفاف سازی صورت گرفته از وضعیت زندگی این کاندیدای فتنه گر تشکر کردند . در پی انشار این تصاویر که دقایقی از زندگی دختر میر حسین موسوی در ملاء عام را نشان می داد ، دانشجوی عکاسی تهیه کننده عکس های مذکور در نامه ای خطاب به صراط نیوز هدف خود از تهیه و انتشار آنها را بیان کرد .
به گزارش صراط نیوز وی در "دردنامه" ارسالی خود نوشت:
«... از آن جا که پس از انتشار عکس­های نرگس موسوی، تعدادی از کاربران اینترنتی نسبت به اقدام اینجانب نظرات متفاوتی از مثبت تا منفی ابراز کرده­اند که البته از همگی قدردانی می­کنم و امیدوارم در آینده به این نکات توجه داشته باشم؛ ولی در توضیح باید بگویم که این عکس­ها، نه در راستای فعالیت تحصیلی­ام بلکه به دلیل دغدغه­ای بوده که از رفتار نرگس در محیط های عمومی و دانشگاهی، به عنوان دختر کسی که قرار بود در صورت انتخاب شدن، در رده های اول مدیریت اجرایی و فرهنگی کشور قرار بگیرد داشته­ام؛ من سئوال دارم که آیا آقایانی که تعیین وضعیت کاندیداها را انجام می دهند نباید در وقت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی نسبت به وضعیت خانوادگی آن­ها حساسیتی داشته باشند؟ بله! این کار صرفاً به عنوان یک «دردنامه» تهیه شد که من درخواست انتشار آن را داشتم و امیدوارم دیگر ناچار به انتشار مابقی تصاویر و عکس­ها نشوم؛ من می خواهم به عنوان یک عضو از این جامعه، از آقای موسوی و خانم رهنورد بپرسم: آیا مدل شما از یک دختر ایرانی در جامعه آزاد مورد نظرتان همین است؟ با شعار آزادی بی حد و حصر تا کجا می­خواهید پیش بروید؟ شما که در محیط خانواده خود نتوانسته اید دختر جوان خود را از استعمال دخانیات و معاشرت نادرست با مردان بیگانه بازدارید چگونه می خواهید برای فرهنگ جوانان این جامعه نسخه تجویز کنید؟

متأسفانه در مدت تحصیلم، به دلیل شناختی که از خانم موسوی یافته­ام به تناقض گویی­های فراوانی در صحبت های او علیه حضرت امام (ره) پی برده­ام؛ او در جمع های دوستانش همه اندیشه های او را رد می کند؛ من مستندات غیرقابل انکاری از هویت واقعی این فرد دارم که آنقدر تکان دهنده است که در ذهن هیچ مخاطبی نمی گنجد ... 

عکسها در ادامه مطلب هست

صدف سبز آبی

ادامه مطلب ...

۲۲بهمن خجسته باد

همه آمده بودند , غوغا بود ...


 

نه سازش نه تسلیم

سید علی ما هستیم

الله اکبر

الله اکبر




خامنه ای رهبر



بازم مدرک می خواین برای گناهکار بودن سران فتنه؟؟؟؟

،در حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری، وزیر اطلاعات، از کشف جزوه ای براندازانه از منزل یکی از مشاوران میرحسین موسوی خبر داد و پاره ای از گفته های آن را تلاش برای براندازی عنوان کرد.

آنچه که در پی می آید متن کامل این جزوه است.
 

متن کامل این جزه رو در ادامه مطلب بخونید :

ادامه مطلب ...