قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

سفر

دوستان دارم میرم شلمچه شاید بتونم اونجا خودم رو که یه عمره گم کردم پیدا کنم ... دعاتون می کنم دعام کنید سال نو تون مبارک و پر از امید باشه ...

سال نو مبارک

سلام

اومدم سال 1390 رو پیشاپیش به همه عزیزان تبریک بگم چون شاید نتونم چند روزه بروز رسانی بکنم ...سال خوبی داشته باشید...

مریم رجوی: موسوی دقیقا اهداف ما را دنبال می‌کند

عرضم بحضورتون نمی خواستم این پست رو بذارم اما بعضی از افراد کم ظرفیت تو کامنت های من تشریف فرما شدند و حرف هایی زدند که مجبورم برای روشنگری اونها هم که شده بگم ...


همسر سرکرده منافقین حامیان میرحسین موسوی و مهدی کروبی را پیروان واقعی این گروهک تروریستی نامیده و تاکید کرده است که اقدامات جریان فتنه نشانه قاطعی است از اینکه “با در پیش گرفتن راه و رسم اشرف” به دنبال براندازی در ایران است.

به گزارش جهان به نقل از جوان گروهک تروریستی منافقین صراحتا تایید کرد که دعوت از حامیان میرحسین موسوی برای تجمع و آشوب در روز اول اسفند به درخواست این گروهک بوده؛ درخواستی که آرامش تهران نشان از ناکامی این سناریو داشت.

اگرچه پیش از این هم مقامات سیاسی و امنیتی کشور از کلید خوردن مجدد پروژه کشته‌سازی توسط اعضای این گروهک خبر داده بودند، امروز «مریم رجوی» با پیامی که برای سران فتنه و حامیانشان فرستاده، به دخالت در تجمعات پراکنده ۲۵ بهمن و همچنین همراهی با این افراد برای تقابل با جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده است.

در این پیام، از آشوب در تهران! آن هم به صورت تن به تن! خبر داده شده و با استفاده از الفاظی جالب و البته خنده‌دار آمده است: پراهمیت‌ترین وجه قیام اول اسفند، دلاوری جوانان بی‌باک بود که با پاسداران چنگ‌درچنگ شدند و در برخی نقاط در حال نبرد تن‌به‌تن با آن‌ها بودند.

فتنه نیوز

اطلاعیه

بسمه تعالی

پیرو این اطلاعیه به استحضار تمام عزیزان می رساند برخی افراد برای خراب نمودن چهره مدیریت این وبلاگ (ح.ق) با نام و آدرس این وب اقدام به گذاشتن نظرات و کامنت های بعضاْ ضد اخلاقی نموده اند و خواهشنمد است در صورت مشاهده چنین کامنت هایی در وبلاگتان بنده را در جریان قرار دهید .

سران فتنه اعدام باید گردند

سلام

امروز هم پروژه کشته سازی فتنه گران به گل نشست و به اعتراف خودشون شکست خوردند ، رجوع شود به لینک زیر:

خبرگزاری فارس


حالا هم ما فقط همون حرف تمام مردم رو می زنیم که در 29 بهمن گفتند :


موسوی و کروبی و خاتمی اعدام باید گردند