قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

کذب سایتهای فتنه گر در مورد یکی از اساتید دانشگاهها محرز شد

وحید اشتری مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس، در مورد خبرپراکنی برخی از سایت‌های ضدانقلاب در خصوص بازجویی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از حسین سیف‌زاده عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران گفت: امروز خبری در یک سایت متعلق به فتنه‌گران سبز با این مضمون منتشر شد که استاد حسین سیف‌زاده عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی مورد بازجویی قرار گرفته و تحت فشار بوده است.

وی افزود: این سایت فتنه‌گر و کذّاب این خبر را به نقل از بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران منتشر کرده است.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: با توجه به این اقدام سایت فتنه‌گران و پیش از آنکه بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران به لجن‌پراکنی‌های سایت‌های ضدنظام پاسخ دهد، در پیگیری‌هایی که بسیج دانشجویی این دانشکده از استاد سیف‌زاده داشته، وی از اساس منکر این خبر شده است.

اشتری در ادامه تصریح کرد: استاد سیف‌زاده اعلام داشتند که "هیچ‌گونه بازجویی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از من نشده است " و باید توجه داشت که این‌گونه خبرپراکنی‌ها نوعی سوء استفاده از آبروی اساتید دانشگاه‌هاست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران تاکید کرد: این استاد دانشگاه یادآور شد که برادرش مدت‌ها پیش به خاطر یک سوء‌تفاهم توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی مورد پرس‌وجو قرار گرفته اما پس از برطرف شدن این سوءتفاهم محکومیتی برای وی درج نشده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سایت‌های ضدانقلاب با خبرپراکنی‌های بی‌مورد خود سعی دارند چهره این استاد دانشگاه تهران را تخریب کرده و وی را به نوعی مصادره کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد