قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

وضعیت فلاکت بار فتنه گران و توسل به نظرسازی

نظرسنجی ساختگی به عنوان یکی از تجربه های شکست خورده جریان فتنه سال گذشته، بار دیگر به کار گرفته شده است. در این مرحله از نظرسنجی البته افرادی مثل کروبی نیز مزد از آبرو مایه گذاشتن های خود برای فتنه گران را دریافت کرده اند. چند روز قبل سایت های جریان فتنه یک نظرسنجی دروغ را به ایسپا (جهاد دانشگاهی) نسبت دادند که براساس آن محبوبیت رئیس جمهور 50 درصد کاهش یافته است. این خبر بلافاصله از سوی رئیس جهاد دانشگاهی تکذیب شد. جالب است که مدعیان در قبل از انتخابات محبوبیت احمدی نژاد را 40 درصد دانسته بودند! اما در آخرین نظرسازی سایت کلمه (‌متعلق به اطرافیان موسوی) از افزایش 36 درصدی محبوبیت موسوی و کاهش 48 درصدی محبوبیت کروبی سخن به میان آمده است. دروغ بودن این نظرسازی حتی صدای رسانه های فتنه سبز مثل سایت صهیونیستی بالاترین را نیز درآورد که معتقد بود عموم کسانی که طرفدار موسوی هستند نسبت به کروبی هم نظر مثبت دارند!

این دست و پا زدن های جریان فتنه بی جهت نیست. شبکه اجتماعی مجازی به عنون اصلی ترین نقطه امید آنها هم اکنون وضعیت نومید کننده ای دارد. براساس بررسی سایت ضد انقلابی گویا (‌حامی انتخاباتی موسوی) سایت کلمه (‌متعلق به موسوی)  روزانه 8500 بازدید کننده دارد که فقط اندکی بیش از سایت هرانا (وابسته به منافقین) با 5500 بازدید کننده، دارای مخاطب بوده است.

وضعیت سایت پرسر و صدای جرس (متعلق به مهاجرانی) از این هم بدتر است. این سایت تنها 3200 بازدید‌کننده داشته است. سایت ضد انقلابی گویا یادآور این نکته هم شده است که برخی از بازدیدکنندگان، طرفداران جمهوری اسلامی هستند یا چند بار در روز به سایت ها مراجعه می کنند.

نتیجه این وضعیت، اظهارات مأیوس کننده و گاه به هم پریدن های عناصر فراری فتنه سبز است که همواره در سایت های آنها مشاهده می شود. سایت خود نویس از این وضعیت چنین توصیفی دارد:« شاید به جرأت بتوان گفت اصلاح طلبان به آخر خط رسیده اند.» مشکل وابستگی به بیگانگان و تبعات منفی آن در افکار عمومی نیز همچنان گریبان فتنه گران داخلی را گرفته است. شکوری راد عضو مرکزیت حزب مشارکت اخیر در مصاحبه با بی بی سی جنایات گروهک جند الشیطان در زاهدان را به سبب تبعیض در این استان دانست. او جانشین فرمانده نیروی انتظامی را به سبب انتقاد از اهمال کشور های همسایه در مقابله با تروریست ها، مورد سرزنش قرار داد. این اظهارت باعث رسوایی بیشتر فتنه گران شد. وی در هنگام دفاع از خود با بیان این که گویندگان و خبرنگاران بی بی سی اغلب در دوران اصلاحات در داخل کشور فعالیت روزنامه نگاری داشته اند، ناخواسته وابستگی جریان متبوع خود به انگلیس را فاش کرد. یک خبر دیگر حاکی است ارتباطات یک باند زنانه فعال در جریان اغتشاشات با سفارت انگلیس و به طور مشخص باغ قلهک تهران محرز شده است. محور این باند، زنی دارای مفاسد اخلاقی به نام ف بوده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://janjaali.us

سلام وبلاگ خوب داری. با عکس های کنسرت ترکیه شادمهر عقیلی منتظرتم[گل]

بیدکی شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://bidoki.mihanblog.com

با سلام
ببخشید که مزاحم شدم
بیایید با هم بازدید وب سایت خود را بالا ببریم
اگر مایل هستید من را با نام وب سایت سرگرمی تفریحی بیدکی لینک کنید و به من اطلاع دهید تا شما را لینک کنم
با تشکر

بهمن یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ http://bahmanhoseni.blogfa.com

سلام
طاعات و عبادات قبول
امید وارم که در جبهه مبارزاتی خود موفق و موید باشید
راستی از شیراز چه خبر؟
از دار دسته علی محمد چه خبر ؟
کم پیدا هستی
نکنه جز زخمی ها باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد