قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

هشدار جدی فرمانده سپاه فارس به مسولین فرهنگی شیراز

سردار سرتیپ غلام حسین غیب پرور، ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی 

  

شهر مقدس شیراز، با اشاره به پیشینه ایرانی و اسلامی شیراز ،اظهار داشت: باید مصادیق اسلامی بودن شیراز از قبیل امامزادگان عظیم الشان، علمای بزرگوار و شهدای گرانقدر، در فضای توحیدی ،ملموس و عینی شود .

وی نخستین وظیفه شورا و شهرداری شیراز را ایجاد فضای توحیدی و توجه به فرهنگ شهر دانست و خاطر نشان کرد:نگاه انقلاب اسلامی یعنی فرهنگ حجاب و عفاف.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن ابراز گلایه از شهردار شیراز،تصریح کرد:این را به خود شهردار نیز گفته ام که اگر برای اقدامات عمرانی شیراز تلاش کند ،در نهایت به او می گویند مثل شهردار پاریس و پکن کار کرده ای.

غیپ پرور با بیان اینکه گاهی مجبوریم اصفهان را به رخ بکشیم ،اظهار داشت :چرا استان فارس باید جزءنقاط پر حادثه در یک کشور اسلامی باشد.

وی با اشاره به برگزاری همایش شهرداران راه ابریشم ،خاطر نشان کرد:آن همه هزینه برای این همایش کردیم که چه بشود .

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه برخی افراد دلشان خوش است که در این همایش شانزده خواهر خوانده برای شیراز مشخص شد،تصریح کرد :آخر این کارها چه چیزی برایمان می ماند.

غیپ پرور با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در این همایش ،سفیر انقلاب اسلامی ایران نمی شوند ،خاطر نشان کرد :این خوش خیالی است که فکر کنیم اینها سفیران ما می شوند .

وی سوم خرداد را یکی از رخداد های عظیم کشور دانست و گفت:سوم خرداد نباید محدود به این شود که از امثال من تقدیر شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به نقش آفرینی شهدای شیراز در آزاد سازی خرمشهر ،گفت :توقع ما این است که مراسم سوم خرداد و نقش مردم شیراز در عملیات بیت المقدس توسط مسئولان شهر ،تبیین شود.

غیب پرور افزود :جای شورای شهر و شهرداری شیراز در مناسباتی که حق مردم است ،کجاست.

وی با ابراز تاسف از عدم رعایت فرهنگ اسلامی در ساخت و سازهای شهری ،خاطر نشان کرد :بیشتر از آن متاسفم که فردی که در ابتدای صدرا مجموعه ای در دست گرفته و چهره مخدوشی دارد ،برای سخنرانی در هفته شیراز دعوت می شود و باید معلوم شود این غفلت ها از ناحیه چه کسی است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با طرح این سئوال که مگر ما باور نداریم که حضرت ایت الله خامنه ای نایب امام زمان (عج)است ،تصریح کرد :اگر باور داشته باشیم  اما به فرامین ایشان عمل نکنیم ،صندلی مسئولیتی که روی آن نشسته ایم غصبی است.

سردار غیب پرور با اشاره به عنوان ((سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران )) که از سوی مقام معظم رهبری  به شیراز داده شده ،خاطر نشان کرد :تنها عینیت آن در حال حاضر، ابلاغی است که به رادیو برای اعلام ((سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران)) شده است.

وی با بیان اینکه امنیت شمال شهر شیراز خیلی بیشتر از اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)است ، تصریح کرد :چرا سرمایه گذاری شمال شهر با اطراف حرم مطهر تفاوت دارد .

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: آیا اجرای بهترین نقشه های اروپایی در ساخت و سازها به معنای فرهنگ است .

غیب پرور با بیان اینکه ضایعات فرهنگی شهر شیراز را جه کسی باید جمع کند،اظهار داشت :نمی گوییم فقط شهرداری در این زمینه مسئول است، اما بخشی که به متصدیان شهر بر می گردد، انجام نشده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حاشیه نشینان شهر، خاطر نشان کرد: امنیت پایدار با توجه به مردم به وجود می آید.

با توجه به مردم به وجود می آید..

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه تمام کار های استان و شیراز را رصد می کنیم تصریح کرد: این کار جزء وظایف لاینفک ما است.

سردار غیب پرور بر لزوم توجه ویژه مسلمانان به فرهنگ ناب ولایی تاکید کرد و افزود: طبق توافق با استاندار فارس، مقرر شده است که 2 ملیون نفر روز کار، با نگاه و تفکر ناب بسیجی وارد عرصه سازندگی استان فارس شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد