قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

انقلاب مخملی ناموفق در ایران

انتخابات دور دهم ریاست جمهوری در ایران تجربه جدیدی برای کشور را رقم زد با نزدیک شدن به انتخابات دهم نظر سنجی ها توسط سایت های هر کاندیدا اعلام می شد اما نتیجه نظر سنجی شرکت های بی طرف که بر اساس استاندارد های بین المللی و جهانی نظرسنجی می کردند مانند ایسپا که در تمام کشور ها به نظر سنجی می پردازد در فروردین و اردیبهشت 88 حاکی از پیروزی دکتر احمدی نژاد بود به نحوی که نتایج این نظرسنجی موجب طراحی اتفاقات تازه ای شد سناریو القای ناکارآمدی دولت در همه عرصه ها و ظهور یک منجی که 20 سال پشت پرده نظاره گر بوده و به خاطر اوضاع نابسامان پا به عرصه سیاست گذاشته است و از همه مهمتر جذب افکار کسانی که دولت نهم را ناکارامد یافته بودند و همچنین تعلق خاطری به گفتمان اصلاحات نیز نداشتند شعار اصلاح طلب اصولگرا از جمله اولین شعار های میر حیسن موسوی در اولین بیانیه اش بود.

 در مرحله دوم با تلقین رنگها که از جمله اصول جنگ روانی است با رنگ سبز مورد اهتمام قرار گرفت و در این بازی به مردم تلقین شد که انتخابات حتماً به دور دوم کشیده می شود و به طور ضمنی چنین برداشت می شود که هر اتفاقی غیر از این تقلب خواهد بود .

مرحله سوم عناصر فرهنگی جامعه را جهت همراه کردن همه اقشار به صحنه آوردند ورود نماد های مذهبی مانند سبز سیادت و شعار های دینی و پایبندی به خط امام و شهیدان در این مرحله به صورت مشخص وارد جریان انتخاباتی شد .

مرحله چهارم پروژه جدید انقلاب های مخملی که شبیه انقلاب های مخملی در گرجستان و اوکراین بود .با تشکیل کمیته صیانت از آراء شروع شد سران آشوب رییس دولت را دروغگو معرفی کردند و کارنامه های جعلی برای دولت ساختند و پس از مناظرات خصوصاً مناظره دکتر احمدی نژاد و مهندس موسوی به لشکر کشی خیابانی پرداختند و شعارهای اگر تقلب بشه ایران قیامت میشه و شعارهایی که با تهدید دولت را برای پیروزی مهندس موسوی تحت فشار قرار می داد.

مرحله بعد بی ارزش جلوه دادن همه اصول و آرمان های ملت ایران از جمله : امام خمینی (ره) ، امام حسین (ع) ، واقعه عاشورا ، قرآن ، اصل نظام جمهوری اسلامی ، اصل ولایت مطلقه فقیه و.... برای روشن شدن کامل ماجرا ادامه مطلب را کلیک کنید و روزشمار جریانات اخیر را بخوانید :

-        ۱۹/۳/۸۸

-          نامه سرگشاده  آیت الله هاشمی رفسنجانی به دلیل انتقاد از خانواده اش در مناظره ها به مقام معظم رهبری و خواستار عمل به مصلحت توسط رهبری 3 روز مانده به انتخابات و مورد استقبالشبکه های خارجی و برخی از گروههای داخلی قرار گرفت در این نامه تصریح شده اگر خودم هم ساکت باشم ممکن است برخی جریانات ساکت ننشینند .این در حالی است که آقای رفسنجانی جزء اشخاصی است که هر لحظه بخواهد می تواند به صورت حضوری با معظم له سخن بگوید ولی نگارش این نامه باعث تشنج در جامعه گردید و این جای تأمل و تفکر دارد.

-           21/3/88

-          شایعه پیرامون پاسخ مقام معظم رهبری به هاشمی رفسنجانی .که توسط منابع آگاه رد شد

-          اعلام پایگاه اطلاع رسانی موسوی مبنی بر پیروزی وی در انتخابات .

-          پایگاه اطلاع رسانی موسوی اعلام کرد روز شنبه مهندس موسوی مصاحبه مطبوعاتی دارد .

-          قطع شبکه پیامک کشور .

-          22/3/88

-          روز انتخابات

-          شنیدن شایعاتی از ستاد مهندس موسوی مبنی بر اینکه نامبرده پیروز میدان خواهد بود .

-          سخنان مقام معظم رهبری پس از انداختن رأی خود به صندوق مبنی بر اینکه شایعاتی که از زبان ایشان نسبت به یکی از کاندیدا ها گفته شده کذب می باشد و همچنین از نشر شایعات پیامکی اظهار ناراحتی نمودند .

-          قربان بهزادیان نژاد رئیس ستاد مهندس موسوی طی مصاحبه ای می گوید حوزه های انتخاباتی با قحطی تعرفه روبرو می باشد و در صورت تداوم این وضع مهندس موسوی مستقیم با مردم سخن خواهد گفت .

-          مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات طی دو دهه اخیر اما شبکه های ماهواره ای این مشارکت را ضعیف می خواندند .

-          علی اکبر محتشمی پور مسئول به اصطلاح کمیته صیانت از آراء در نامه ای  خطاب به وزیر کشور می گوید کمبود ها را از جمله تعرفه بر طرف نمایید  همچنین اظهار می دارد که از نامزد ها در هیئت های اجرایی دعوت بعمل نیامده است .

-          صدور بیانیه توسط ستاد مهندس موسوی که در حوزه های اخذ رأی حضور داشته باشید و از مسئولین تقاضای تمدید وقت نمایید .این در صورتی بود که همچنان هیئت های اجرایی و ناظرین به اخذ رأی از مردم مشغول بودند و مانند همه انتخاباتهای گذشته رأی گیری تا آخرین نفری که در حوزه انتخابیه حضور داشت ادامه یافت .

-          مهندس موسوی در ساعت 23 در پیامی خطاب به ملت ایران ضمن تشکر از حضور مردم در پای صندوق های رأی اعلام می کند که توانسته است اکثریت قاطع آرا را به دست آورد و رئیس جمهوری ایران گردد . این در حالی بود که هنوز رأی گیری به اتمام نرسیده بود و هنوز آراء شمرده نشده بود حال مهندس موسوی طبق کدام آمار شمارش شده این سخن را ایراد فرمودند ...

-          تعیین زمان جشن پیروزی توسط مهندس موسوی ساعت 23 ایشان زمان جشن پیروزی را شامگاه میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) خواندند!!!!!!!!!!!!!!! .

-          مهندس موسوی در مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد با وجود تقلب های گسترده وی توانسته است به اکثریت آرا دست بیابد و در این مصاحبه می گوید ما به هر حال خود را پیروز قطعی میدان می دانیم از کجا ؟

-          پایگاه اطلاع رسانی مهندس موسوی به نقل از العربیه تیتر کرد 69% از مردم موسوی را انتخاب کردند وقتی صفحه را باز می کردیم مشخص می شد که این آمار متعلق به ایرانیان مقیم کشور استرالیا نیوزیلند است .

-          23/3/88

-          اتمام شمارش آراء و اعلام نتایج تدریجی آن این آمار دکتر احمدی نژاد را با اکثریت آرا رئیس جمهور ایران معرفی کرد .

-          پیام مقام معظم رهبری خطاب به مردم فهیم و زمان شناس ایران در ساعت 4 عصر.

-          بیانیه حجه الاسلام مهدی کروبی مبنی بر اینکه روز رأی گیری روز سوگواری ملت ایران است و اعلام می کند نتایج اعلام شده مضحک است و او این بیانیه را با جمله این تازه اول داستان است به پایان رساند .

-          مصاحبه شبکه های ماهواره ای با خانم دکتر زهرا رهنورد : نامبرده اعلام می کن نسبت آراء موسوی  به احمدی نژاد 4 به یک بوده است و نتیجه انتخابات چیزی بر عکس است و به نظر می رسد یک پروژه از پیش تعیین شده باشد . ایشان از کجا به این نتیجه رسیدند ؟ شاید علم غیب دارند چون وقتی از کاندیداها دعوت شد برای بازشماری آراء حاضر شوند از این کار امتناع ورزیدند !!!!!!!!!!

-          پیام مهندس موسوی مبنی بر اینکه تسلیم این صحنه آرایی خطرناک را نخواهم شد نامبرده نتایج انتخابات را بهت آور خوانده و گفته این انتخابات حاصل شعبده بازی دست اندر کاران انتخابات و صداو سیما است نامبرده همچنین اعلام می کند نسبت به نتایج انتخابات به شدت معترض است و از اعضای ستادش می خواهد همچنان در صحنه حضور داشته باشند و در جهت منویات وی تلاش نمایند .

-          نخستین تجمع غیر قانونی در خیابان فاطمی و ولیعصر تهران شکل گرفت و 3 دستگاه اتوبوس و موتورهای مردم و سطل های زباله را سوزاندند .

-          نمونه این تجمعات در شیراز و اصفهان هم شکل گرفت این اقدامات شبیه اقدامات، در انقلابهای مخملی  در اوکراین و گرجستان است .

-          تجمع غیر قانونی مقابل وزارت کشور .

-          شایعه تجمع مردم روبروی صدا و سیما ی تهران که حقیقت نداشت .

-          بیانیه مهندس موسوی خطاب به مراجع و علمای قم مبنی بر تقلب در انتخابات و سوء استفاده احمدی نژاد از صدا و سیما و امکانات دولتی و همچنین ناکارامد خواندن قوه قضاییه و دادستان کل کشور .

-          ورود خبر گذاری های ماهواره ای به صحنه ایران و بزرگنمایی اعتراضات آشوب طلبان با عنوان عدالت طلبی مردم ایران .

-          مصاحبه تلویزیونی احمدی نژاد با شبکه یک و تشکر از مردم و بیان برنامه های آینده نامبرده اعلام می کند برای کمک به دولت راه برای همه باز است .

-          24/3/88

-          تجمع تشکل های دانشجویی از ساعت 10 تا 12 در دانشگاه تهران .

-          ادامه درگیری ها در تهران .

-          فراخوان مسئولین ستادهای مهندس موسوی به تهران .

-          تجمع ملت ایران در میدان  ولیعصر تهران جهت جشن وحدت بخش ملت .

-          دستگیری چند نفر از سران اغتشاش در تهران .

-          نامه مهندس موسوی به شورای نگهبان جهت ابطال انتخابات .

-          بیانیه مجمع روحانیون مبارز مبنی بر اینکه ما از مردم معذرت می خواهیم که نتوانستیم از آراء آنان صیانت کنیم و ضمن حمایت از مهندس موسوی اعلام می کنند که او را تنها نخواهد گذاشت .

-          مانور شبکه های ماهواره ای با دروغ پردازی .

-          بیانیه مهندس موسوی جهت پیگیری جدی شکایت انتخاباتی خود .

-          در حالی که همه مسئولین مردم را به آرامش دعوت می کنند مهندس موسوی در خواست راهپیمایی از میدان انقلاب تا آزادی را می دهد که از سوی وزارت کشور رد می شود .

-          دیدار و گفتگوی رهبر انقلاب با مهندس موسوی نسبت به پیگیری شکایت نامبرده از طریق مراجع قانونی .

-          25/3/88

-          درگیری کوی دانشگاه تهران

-          شایعه کشته شدن دانشجویان که دروغ بود .

-          تجمع دانشجویان و خانم زهرا رهنورد و بیان مطالبی خلاف واقع مبنی بر کشتار دانشجویان در کوی دانشگاه .

-          اعلام مهندس موسوی نسبت به مخالفت های مدنی در سراسر کشور خطاب به مردم .

-          اعلام راهپیمایی اعتراض آمیز غیر قانونی توسط ستاد موسوی از میدان انقلاب تا میدان آزادی .

-          حمله مسلحانه فرصت طلبان به حوزه 117 قدس و به آتش کشیدن این حوزه این امر باعث کشته شدن 6 نفر توسط عوامل فرصت طلب اغتشاشگر شد .

-          تخریب اموال عمومی و دولتی ، بانک ها و اماکن دولتی توسط اغتشاشگران و استقبال از این اغتشاشات توسط ستاد مهندس موسوی !!!!!!!!!!!

-          پخش اغتشاشات و اخبار کشته شدن مردم توسط عناصر فرصت طلب توسط صدا و سیما .

-          26/3/88

-          دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان کاندیداها ، مجریان و ناظران انتخاباتی و تأکید ایشان بر پیگیری مطالبات از طریق قانونی و همچنین پیشنهاد شمارش 10% از آراء به صورت تصادفی برای رفع شبهات توسط مقام معظم رهبری مطرح شد .

-          راهپیمایی وحدت بخش مردم در میدان ولیعصر و خیابان های اطراف با سخنرانی دکتر حداد عادل.این در صورتی بود که ستاد میر حسین موسوی اعلام می کند هواداران ایشان در میدان ونک تجمع نمایند و خانم فائزه هاشمی برای آنها سخنرانی کرد .

-          تخریب اموال عمومی و مغازه  های مردم توسط عناصر اغتشاشگر .

-          پخش نامه جعلی  منسوب به وزیر کشور به مقام معظم رهبری این نامه توسط عناصر فرصت طلب جعل گردیده بود و صحت نداشت .

-          27/3/88

-          سایت رسمی مهندس موسوی اعلام کرد برای اعتراض به تقلب در انتخابات از شعار الله اکبر استفاده کنید .

-          نشست خبری محتشمی پور : نامبرده اعلام کرد راهپیمایی غیر قانونی مردم از انقلاب تا آزادی بی نظیر بوده و شباهت به راهپیمایی های انقلاب داشته است وی جشن پیروزی طیف مقابل را نمایشی خوانده و به تقلب در انتخابات و تخلف شورای نگهبان تأکید کرد نامبرده گفت ابطال انتخابات امکان پذیر است و انتخابات کاملاً مخدوش است .

-          همسر مهندس موسوی در تجمع دانشگاه سخنرانی نمود .

-          پس از سخنرانی زهرا رهنورد حامیان مهندس موسوی به تخریب اموال عمومی و اماکن پرداختند .

-          تجمع اساتید دانشگاه تهران در دانشگاه .

-          تجمع غیر قانونی در میدان 7تیر و حضور کروبی در جمعیت آنان .

-          بیانیه مهندس موسوی خطاب به هوادارانش مبنی بر اینکه با نماد سوگواری برای قربانیان راهپیماییهای غیر قانونی روز 5شنبه عزاداری کنند .

-          بیانیه دیگر مهندس موسوی مبنی بر اینکه تجمع هوادارانش بی سابقه بوده و نامبرده اعلام می دارد هدف ابطال انتخابات محقق شده و تجدید انتخابات باید صورت گیرد نامبرده تخریب های صورت گرفته را به طیف مقابل نسبت داد و خواهان ادامه اعتراضات  تا حصول نتیجه شد .تلویزیون جمهوری اسلامی ایران دادگاههای جنبش سبز اموی را که  نشان می داد هر شخصی که به تخریب  اموال عمومی و .. مبادرت می کرد را در درگیری و در صحن علنی دادگاه نشان می داد که این سیاه نمایی مهندس موسوی بر ملا گشت.

-          صدور نامه ای خطاب به شورای امنیت کشور توسط مهندس موسوی مبنی بر حمله لباس شخصی ها به طرفدارانش و اعلام اینکه این تخریب ها کار لباس شخصی ها بوده . البته با گذشت زمان و با تأمل و تدبر در اعمال طرفداران موسوم به جنبش سبز در 13 آبان و 16 آذر و روز عاشورا مشخص شد که لباس شخصی ها هم همان طرفداران مهندس موسوی بودند و منظور از لباس شخصی همان لباس هایی است که طرفداران خودش پوشیده بودند یا واضح تر بگویم کار خودشان بود و معلوم شد .

-          مجمع روحانیون اعلام کرد با مجوز راهپیمایی طرفداران مهندس موسوی موافقت نمایید این مجمع نتایج انتخابات را غیر قابل قبول دانست .

-          ادامه اغتشاشات توسط هواداران مهندس موسوی و ادامه رهبری این اغتشاشات توسط رسانه های غربی و ماهواره .

-          نامه مهندس موسوی به آیت الله شاهرودی مبنی بر اینکه آشوب طلبان دستگیر شده را آزاد نمایید .

-          28/3/88

-          در این روز تجمع غیر قانونی حامیان موسوی در میدان امام خمینی (ره) و سخنرانی التهاب آور مهندس موسوی مبنی بر اینکه ما برای اغتشاش نیامدیم ما برای پاسداشت خون شهدا آمدیم نامبرده تأکید کرد برای پاسداشت نظام هر کاری را می کنیم وی تصریح کرد ما برای احقاق حقمان آمدیم و فقط رأی خودمان را می خواهیم .این سخن مهندس موسوی در روز 16 آذر 13 آبان و عاشورا توسط طرفداران وی نقض شد و از بیانیه های مهندس موسوی هم خبری نبود و مطالب گفته شده توسط ضد انقلاب را رد نکرد .

-          راهپیمایی طرفداران موسوی تا میدان آزادی در حالی که تمام کشور ساکت است و فقط آشوب در سطح شهر تهران ادامه دارد .

-          در حالی که چندین بار از صدا و سیما و رسانه ها اعلام شده بود نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب ایراد می گردد مهندس موسوی و حجه الاسلام کروبی از هواداران خود خواستند در نماز جمعه شرکت نکنند .

-          حمایت سید حسن نصرالله از جمهوری اسلامی ایران .

-          29/3/88

-          نمازجمعه تاریخی و وحدت بخش به امامت مقام معظم رهبری ، ایشان خطاب به ملت فرمودند همه کسانی که به هر 4 نامزد رأی دادند درون جبهه نظام و انقلاب اند و انشاءالله از اجر الهی برخوردارند به همین علت باید گفت خط انقلاب 40میلیون رأی دارد نه 24.5 میلیون ر/دی که متعلق به رییس جمهور منتخب است ایشان حل و فصل همه اختلافات را در سر صندوق های رأی خاطر نشان کردند و فرمودند انتخابات برای این است که در صندوق های رأی معلوم شود که مردم چه می خواهند نه در کف خیابانها ایشان تأکید کردند مردم باید قانون را فصل الخطاب بدانند .

-          30/3/88

-          ادامه اغتشاشات توسط هواداران موسوی .

-          صدور بیانیه کروبی بدون توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات باید ابطال شود .

-          بیانیه مهندس موسوی مبنی بر دفاع از نظام اسلامی و همچنین درخواست ابطال انتخابات و درخواست تشکیل هیئت ملی جهت این امر . قسمت اول بیانیه ایشان در 13 آبان و 16 آذر توسط هواداران ایشان با سر دادن شعار جمهوری ایرانی و پاره کردن عکس امام خمینی (ره) و روز عاشورا با به آتش کشیدن قرآن و سکوت مهندس موسوی و کروبی نقض شد .

-          درخواست شورای نگهبا ن از کاندیداهای معترض جهت شمارش آراء به صورت تصادفی این در حالی بود که فقط آقای محسن رضایی در شورای نگهبان حضور پیدا نمود .دو کاندیدای معترض دیگر از ترس اینکه دستشان رو گردد در جلسه حضور نیافتند و گفتند این نشانه اعتراض ماست .

-          برگزاری تجمعات و راهپیمایی های آشوبگرانه و غیر قانونی در سطح تهران که طرفداران مهندس موسوی با سلاح گرم وارد میدان شده و مسجد لولاگر را به آتش کشیدند و 10 نفر را کشته و بیش از 100 نفر را زخمی نمودند .

-          اجرای عملیات انتحاری توسط یک بمب گذار انتحاری در حرم امام خسارات جزیی به بار آمد .

-          نامه مهندس موسوی به شورای نگهبان نسبت به تقلب در انتخابات .

-          آرامش در کلیه شهر های کشور بر قرار است فقط تهران آشوب زده است .

-          پخش صحنه قتل خانم ندا آقا سلطان و انتصاب آن به دولت . که پس از آن مشخص شد فردی منافق به نام حجازی او را کشته و به انگلیس فرار کرده است .

-          نیروهای بسیجی و نظامی دستور دارند که سلاح گرم باخود حمل ننمایند .

-          در بازرسی های بعمل آمده از بدن زخمی ها و کشته شدگان مشخص شد هیچ یک از این اسلحه ها متعلق به سلاح های سازمانی سپاه و بسیج نمی باشد و از خارج از مرزها به صورت قاچاق وارد کشور شده و در دست آشوب طلبان قرار گرفت .

-          کشف 30 قبضه کلت کمری توسط ناجا که به صورت غیر قانونی وارد شده بود .

-          پیام تبریک منافقین به آشوبگران توسط مسعود رجوی و مریم رجوی .

-          31/3/88

-          بیانیه حجه الاسلام خاتمی مبنی بر اینکه نمی شود شکایت را به مراجعی ارجاع داد که خود مورد شکایت هستند و این راه حل مسئله نیست .

-          آرام نمودن حدودی شهر تهران توسط ناجا و بسیج .

-          اعلام موضع مثبت اوباما نسبت به اعمال اغتشاشگران .

-          بیانیه مهندس موسوی مبنی بر اینکه اعتراض به دروغ حق شماست .

-          پایگاه اطلاع رسانی مهندس موسوی اعلام کرد که روز شنبه به نشانه اعتراض چراغ های اتومبیل خود را روشن نگاه دارید .

-          خبرنگار دائم بی بی سی به علت سعی در تخریب چهره نظام و ارائه اخبار کذب از کشور اخراج شد .

-          1/4/88

-          تجمعی کوچک در میدان 7 تیر اوضاع نسبتاً آرام است .

-          دستگیری 150 نفر از اغتشاشگران .

-          انتشار عکس آشوب طلبان توسط ناجا و در خواست از مردم که در صورت شناسایی مراتب را به ناجا اطلاع دهند .

-          بیانیه مجمع روحانیون مبارز مبنی بر تقلب در انتخابات و درخواست ابطال آن .

-          بیانیه جبهه مشارکت مبنی بر مهندسی آراء و خواستار توقف بازداشت ها شد .

-          2/4/88

-          تجمع بسیج دانشجویی روبروی سفارت انگلیس به علت عدم صدور مجوز لغو شد .

-          بازار طلافروشان تهران به دلیل احتمال اغتشاش تعطیل است .

-          دبیر دوم و سوم سفارت انگلیس از تهران اخراج شدند .

-          صدور بیانیه توسط آیت الله العظمی منتظری در اعتراض به کشته شدن تعدادی از افراد در اغتشاشات اخیر نامبرده روز 4شنبه 5 شنبه و جمعه را عزای عمومی اعلام نمود .

-          تقاضای شورای نگهبان در نامه ای به رهبری مبنی بر اینکه 5 روز دیگر مهلت رسیدگی به شکایات کاندیداهای معترض تمدید گردد و با موافقت معظم له قرار گرفت.اما مهندس موسوی و حجه الاسلام کروبی تا پایان وقت اعتراض هم از طریق قانونی اقدام ننمودند .

-          مصاحبه مهندس موسوی با تایم که در روز قبل از انتخابات گرفته شده بود منتشر شد نامبرده اعلام کرده بود تجمعات چشمگیر هفته های گذشته احتمالا ماهیت ساختار قدرت را به نحوی بنیادین دگرگون خواهد ساخت و این اتفاق با فشار بر رهبر نسبت به پذیرش افکار عمومی رخ خواهد داد .

-          کمیته به اصطلاح صیانت از آراء بیانیه داد که مقامات مسئول نسبت به نامه 30/3/88 مهندس موسوی بی اعتنا بوده و متاسفانه امروز با تظاهر به قانون قربانی خلاف قانون را به رعایتقانون دعوت می کنند .

-          8/4/88

-          باز شماری 10% از آراء و تأیید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان .

-          13/8/88

-          روز تسخیر لانه جاسوسی است عناصر فریب خورده و اغتشاشگر با نماد سبز در راهپیمایی حضور یافتند و خواستار جمهوری ایرانی شدند .

-          16/9/88

-          هتک حرمت به تمثال مبارک حضرت امام توسط عناصر آشوب طلب که با نماد سبز در خیابان ها حضور پیدا می نمایند

-          سر دادن شعار حسیس حسین شعارشون  .......   و شعار استقلال آزادی جمهوری ایرانی ، و ...

-          6/10/88

-          عاشورای حسینی این جماعت قرآن را به آتش کشیدند و کاروان شادی در شهر تهران به راه انداختند با سوت و کف شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و .... را سر دادند و حرمت  سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین را شکستند .

-          دستگیری بیش از ۳۰۰ اغتشاشگر و منافق.در تهران

-          مردم فهیم و همیشه در صحنه و عزادار به خیابان ریختند و اراذل و اوباش را از صحنه به در کردند .

-          4 نفر توسط اراذل و اوباش و جماعت اغتشاشگر کشته شدند .

-          در ابتدا مهندس موسوی با شعار یا حسین (ع) میر حسین به صحنه آمد نامبرده در همه جا اعلام می کرد که من نخست وزیر امام بودم اما در ادامه می بینیم که تمثال امام را به آتش می کشند و طرفداران ایشان اعلام می دارند که حسین حسین شعارشون .... و اصل نظام و ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی را زیر سوال می برند ولی از بیانیه های مشهور مهندس موسوی در رد این کارها خبری نیست از آب گل آلود ماهی می گیزند اغتشاشگرانه با سلاح گرم به خیابانها می آیند ولی مهندس موسوی بیانیه نمی دهند که این کارها مخالف اصول ماست .

-          حضور 85% از مردم در انتخابات یعنی اینکه مردم نظام انتخاباتی و حقانیت رأی گیری و شمارش آراء را قبول دارند.

-           هوشیاری و آگاهی مردم به لطف الهی مهندسی رسانه های بیگانه را بر باد داده و مکر آنها را بر ملا می کند .

-          استفاده از عناصر داخلی برنامه دشمن برای براندازی نرم است از آنجا که غرب دلسوز مردم به حساب نمی آید با فریب عناصر داخلی و دلسوز مردم سعی در رخنه در صفوف آنها را دارد .

-          ولایت فقیه شجره طیبه ایست که سبب وحدت نیروها  با افکار متفاوت و تقویت ولایت فقیه و جایگاه رهبری سبب حفظ ایران اسلامی در مقابل انقلاب های رنگین ، حوادث مختلف ، تفرقه ها و اختلافات سیاسی و فصل الخطاب مشکلات جامعه است نخبگان سیاسی جامعه اگر حساب خویش را از نیروهای ضد انقلاب جدا نسازند در فتنه ها و آشوب ها خط حق و باطل در یکدیگر تنیده می شود و غرب کاندیداها را به عنوان مهره های خویش بازی می دهند و مردم را نسبت به نظام بدبین و بی اعتماد می نمایند و ما ناخواسته در بازی آنها قرار می گیریم و همچنان با اصرار بر عدم مشروعیت انتخابات و دولت پافشاری می کنیم حوادث اخیر هر چند هم که تلخ و ناگوارباشد بدنه نظام را نسبت به حوادث تلخ تر واکسینه می کند .

عسی ان تکرهوا شیئاً و هو خیر لکم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد