قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

بیانیه مدافعان حرم به بیانات سردارنیکومنش در توجیه سخنان کرباسچی

از طرف جمعی از رزمندگان  مدافع حرم  در پاسخ به بیانیه  حاج اسفندیار نیکومنش پاسخی به دستمان رسیده که "فسایی" به رسم امانت آن را عیناً منتشر میکند:



 بسم الله الرحمن الرحیم


سردار گرامی حاج اسفندیار نیکومنش


بیانیه سراسر توجیه حضرتعالی نسبت به اظهارات سخیف فرد هتاک به خانواده شهدای حرم، نه تنها دل همه دوستداران و خانواده های شهدای حرم را لرزاند، بلکه در کمال تعجب تمامی فعالیت های حضرتعالی به عنوان یک سردار مدافع حرم نیز زیر سوال برد. دفاعیات عجیب شما از این فرد معلوم الحال مجبورمان کرد تا نکات کوتاهی را خدمتتان یادآور شویم


۱. مذاکره با گروه های داخلی سوریه که فرمودید، از کجای سخنرانی توهین آمیز این فرد آورده شد. لطفا این سخنرانی را یک بار یا دوبار یا صد بار دیگر گوش دهید، ببینید در کجای این حرف ها از عبارت گروه های داخلی سوریه استفاده شده است؟


۲. بفرض غلط که این حرف را بپذیریم، منظورشان کدام گروه است؟ در توجیه عجولانه این هتاکی باید گفت که این فرد حتی نمی داند جناب ظریف و سایر دیپلمات ها نه یک دوره که چند دوره مذاکره کرده اند و نه فقط با مخالفان غیر مصلح که با گروه های مصلح نیز در حال گفت و گو هستند، و آنچه مانع رسیدن به توافق می شود، تمایل تروریست ها به حذف حکومت سوریه و ایجاد حکومت تروریستی داعش است.


۳. بفرض که جناب ظریف و تیم دیپلماسی کشور را با وجود ضعف بارزشان در گرفتن حق جمهوری اسلامی از توافق برجام، گروهی توانمند بدانیم، و معتقد باشیم که اگر نتوانست حق ایران را از برجام بگیرد، اما می تواند حق مردم سوریه را بگیرد، اما یک سوال مهم:

وقتی مدافعان حرم نباشند و داعش سوریه را اشغال کند، تیم مذاکره کننده اساسا می خواهد بر سر چه چیزی مذاکره کند. شما که اینقدر دلتان غش می رود برای دیپلماسی جنابان، حتما می دانید دست برتر ایران در برجام، وجود بیش از چهل میلیارد دلار سرمایه گذاری جمهوری اسلامی در صنعت هسته ای و سال ها تلاش دانشمندان هسته ای و خون چندین شهید بزرگوار بود، که حاصل همه این زحمات شد همان چیزی که رییس کل بانک مرکزی گفت: " تقریبا هیچ"

بفرمایید اگر قرار بود بقول این فرد هتاک به شهدای مدافع حرم، کسی برای پاسداری از جبهه مقاومت نرود، الان جناب ظریف با کدام سرمایه میخواستند پیراهن یقه دیپلماتشان را بر تن کنند و با لبخند همیشگیشان به دشمنان اسلام، در پای میز مذاکره حاضر شوند؟


۳. لطفا توهین این فرد را دوباره که نه صد باره گوش دهید. براستی آیا شما برای کشتن به سوریه رفته اید؟ یعنی هرکس برای دفاع از اسلام و حرم آل الله ایستادگی نمود، یک قاتل است؟ یعنی شهدای هشت سال دفاع مقدس را یک مشت قاتل میدانید؟ این فرد معلوم الحال نسبت به سیاست اعزام مدافعان حرم منتقد است. آیا شما هم مخالفید با دفاع از حرم اهل بیت؟ اگر مخالفید پس چرا خود حاضر میشوید در سوریه و برای دفاع از حرم عمه سادات جانبازی می کنید؟

سردار عزیز، از هر فرد دیگری انتظار برود، از شما انتظار نمی رود تا با توجیهات نامناسب دل خانواده مدافعان حرم را بیش از این برنجانید.

در پایان نکته ای را یادآور شویم که در تاریخ ثبت است برای همیشه. خدا رحمت کند حضرت آیه الله ارسنجانی و خدا حفظ کند حضرتعالی را، اما رزمندگان دفاع مقدس هنوز یادشان است که چه کسانی شهدای بزرگواری چون جاویدی و ستوده را منحرفین روسی می خواندند و آماج شدیدترین رفتارهای متعصبانه قرار می دادند.


بگذریم، که بر طبق روال این چرخ گردون تمام افراطیون اول انقلاب امروز شده اند همین کسانی که حالا دارند دم از آزادی می زنند و به اسم آن، حدود الهی و آرمان های امام را ذبح می کنند. و جریان اصیل انقلابیون هم که در اول انقلاب یا اسلامشان امریکایی بود یا منحرف روسی بودند، امروز هم تهمت می خورند که تندرو هستند و خودسر. ای کاش دوستان قدری معنی اعتدال را می فهمیدند، تا نخواهد روزی در مجلس پیشنهاد اعدام دسته جمعی در نمازجمعه دهند و روزی نگران نوشتن جمله ای از امام بر موشک.


والسلام

جمعی از مدافعان حرم شهرستان فسا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد