قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

فمینیسم نابودی حیا



اخیرا مطلبی در صفحه اینستاگرام ترانه خانم علی دوستی دیدم که جا دارد سکوت رو در مقابلش شکست!

به قول شاعر: آنقدر در جواب احمقان خاموش ماندیم که گفتند حرف حساب جواب ندارد!
داستان از این قرار که ایشان رسما تصویری از خودشان منتشر کردند  که روی آن به صراحت اعتراف کردند که "فمینیسم" هستند و پا رو فراتر گذاشتن و در پایان مطلبشان دیگران هم تشویق به ترویج افکار خودشان کردند.
سالهاست ناله این جماعت پست مدرن گوش خلق را به درد آورده است و هرجا میروند فریاد می زنند چه شد حقوق زنان؟
طوری دهان به ناله باز می کنند که گویی از ابتدای خلقت ناف زن را با ظلم بریده اند!
تمام حرفشان هم خلاصه می شود در میزان ارثیه و تبعیض و نفی تمایزات جنسی و... . مسائل کلیشه ای و پیش پا افتاده ای که اسلام برای تمام آنها پاسخ دقیق و روشن دارد، آن موقع با وقاحت می نویسند که رسانه ها عمریست اخبارمان را تحریف می کنند و روند رسیدن به اخبار را مهندسی می کنند.
در نهایت هم ملت را گلابی فرض کرده و توصیه می کنند که در گوگل به تحقیق در این موضوع بپردازند.(گوگل، همان زمین بازی دشمن)
تمام رهبران جنبش های فمینیستی مدافع زن، زنان عقده ای و مریضی هستند که هیچ کدام از آنها به رستگاری نرسیده اند و تمام نظراتشان برخواسته از عقده های دوران کودکیشان است. از نمونه رسانه ای آن (تهمینه میلانی) که همه ایرانی ها را عقب مانده نامید بگیرید تا شادی صدر و نسرین ستوده و فریبا مهاجر و خیلی از افرادی که نامشان در این مقال نمی گنجد.
ظلم در همه جای دنیا وجود دارد ایران هم از این قائده مستثنی نبوده است. چه نسبت به مردان چه زنان
اما شما بفرمایید در کجای دنیا زنان، همچون زن ایرانی تکریم می شوند؟ آیا از خود پرسیده اید جوانان ایرانی که کیلومترها دورتر از مرزهای خود با نام مدافع حرم با دشمن می جنگند برای چه اسلحه به دست گرفته اند؟ پاسخ روشن است برای دفاع از ناموس خود.
تمدنی که این اراجیف بی پایه و اساس از دل آن بیرون آمده است امروز اعلام می کند که 25 میلیون وب سایت پورن در فضای مجازی ایجاد کرده است که بالای نود درصد از مخاطبان آن را مردم خودشان شکل داده اند. آن زنان برده جنسی محصول کدام دین اند؟
اسلام یا اُمانیسم غرب؟
مگر مرد با غیرت ایرانی مرده باشد!
امروز مقام زن در دنیا به لجن کشیده شده است، و نگاه به زن در تمام حوزه ها نگاهی برخواسته از تمایلات نفسانی و شهوت آلود است و امروز زن به آلت دست مردان برای برطرف کردن نیازهای جنسی خود تبدیل شده و همین موضوع باعث نابودی خانواده در غرب شده است. شما مدافعان حقوق زنان کجا هستید؟ در دفاع از این زنان چه کرده اید؟ مانور در جشنواره هایی همچون کَن دردی از دردهای آنها دوا می کند؟
قلب پروژه فمینیسم نابودی حیا را هدف گرفته است و امروز ابزار آن انقلاب جنسی است و فراموش نکنید که بر عکس، اساس تفکر شیعه در  زنش حیا و در مردش غیرت است.
درست است که امروز «شهرزاد» الگو و اسطوره بسیاری از دختران سرزمین ما شده اما فراموش نکنید که این کشور و این اسلام الگویی دارد که هزاران شهرزاد همچون تو، گردی از چادر آن را نیز نخواهند گرفت و نام آن الگو «فاطمه» است.
در تفسیر فاطمه یک کلام کفایت می کند، فاطمه همسر علی و مادر حسن و حسین است. فاطمه یعنی حجابی که پشت آن هیچ یک از ملاک های شما در تعریف یک زن نمی گنجد.
و سلام

نویسنده: محمد جواد خواجه وند / 12 خرداد 95

نظرات 3 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.alakidelkhosh.blogsky.com

هزاران هزار لایک به گفته ی با تحکمتون امیدوارم برسه به گوششون

علی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:37 ب.ظ http://gdi.blogsky.com

این پست خانم علیدوستی رو که خوندم یاد جمله ای افتادم که سالیان پیش تو یه مصاحبه تلویزیونی گفته شد :"الان حضرت فاطمه نیست که الگوی ما باشه .... زن های ایرانی باید اوشین رو الگوی خودشون قرار بدن ....." این تفکرات ریشه در بی اعتقادی گویندگانش داره و باید به این نکته توجه داشت: "به آدم ها به اندازه ظرفیتشون توجه کنید والا خودشونو خراب می کنن و خود واقعیشون رو نشونمی دن" تو این چند وقته از صدقه سر شهاب حسینی و ذوق طراح لباس خانم بازیگر، او هم مورد توجه قرار گرفته که خوب البته ظرفیت این همه توجه رو نداشته .... شیر مادرت حلالت آقای محمد جواد خواجه وند

کلام فارس شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:44 ق.ظ http://kalamefars.ir

با سلام
متشکرم از مطلب زیباتون
مطلب شما در سایت کلام فارس باشگاه وبلاگ نویسان فارس منتشر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد