قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

خطبه های دشمن شکن فسا


خطبه نماز جمعه 6 فروردین ماه 1395
حجت‌الاسلام والمسلمین قنبری: آمریکا اگر زاهد زمان هم شود، شعار مرگ بر آمریکا از دهانمان نخواهد افتاد.

 

به گزارش خبرنگار آدینه فسا نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه ی این هفته با حضور پر شور امت حزب الله به امامت حجت السلام و المسلمین قنبری امام جمعه ی موقت فسا در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد.


 

 
امام جمعه ی موقت فسا در خطبه ی دوّم نماز ضمن بیان پیام نوروزی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مبنی بر نامگذاری سال 1395 به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت:  اگر که ما می خواهیم اقتصاد مقاومتی رو به رشد شود و جامعه از اقتصاد مقاومتی برخوردار شود دیگر باید از صحبت کردن صرف نظر کرد و می بایست عمل کرد؛ چون اقتصاد مقاومتی یعنی نگاه کردن به مسائل درون کشور و ظرفیت هایی که در درون کشور است، ما باید به ظرفیت های درون کشور توجه کنیم و این ظرفیت ها را باروَر کنیم تا در برابر تحریم ها، رکودها و بیکاری ها مصون باشیم. مشکل بیکاری و رکود اقتصادی را می توان با اقتصاد مقاومتی برطرف کرد. مقام معظم رهبری فرمودند که شاید بیست الی چهل درصد مسائل و مشکلات جامعه راجع به اقتصاد باشد  اما خیلی از آن ها به مشکل در مدیریت ها بر می گردد. باید وضع مدیریت های ما عوض شود. اگر ما بتوانیم جامعه و مسائل اقتصادی را مدیریت کنیم دیگر چشممان به دنبال خارج نیست. متاسفانه چشم مسئولان به دست خارجی ها است و نباید این گونه باشد. دو سال مسئله برجام به طول انجامید، به کجا رسید؟ در آخر هم شاید آمریکایی ها همه ی اینها را انکار کنند. همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند که آقای ظریف گفته است ما در چند مورد نتوانستیم خط قرمزها را حفظ کنیم. ذخایر نفتی بالاخره تمام خواهد شد اما مسئله اقتصاد مقاومتی مربوط به ظرفیت های درون کشور می باشد. حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه فرمودند ما احتیاجی به نفت نداریم  همین خراسان می تواند جور همه ی کشور را بکشد. متاسفانه بعد از گذشت چندین سال ما می خواهیم مشکلاتمان را با آمریکا و کشورهای غربی حل کنیم. مگر اینها به ما روی خوش نشان خواهند داد؟ باید با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی اگر ما به ظرفیت های درون کشور توجه کنیم و مسائل اقتصادی درست مدیریت شود مشکلات ان شاءالله حل خواهد شد.

حجةالاسلام والمسلمین قنبری همچنین با اشاره به روز یازدهم فروردین روز تولد حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها و حضرت امام رضوان الله تعالی علیه خاطر نشان کرد: به واسطه ی وجود حضرت زهرا سلام الله علیها این عرش و فرش و کرسی و زمین آسمان را خداوند تبارک و تعالی خلق کرده است. فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان رکن وجود هستی می باشد. لذا امام رضوان الله تعالی علیه می فرماید که مهمترین شان حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها این است که بعد از وفات پیامبر اکرم (ص)، هفتاد و پنج روز جبرائیل نازل شد و برای حضرت فاطمه مطالبی گفت و این مطالب  را در کتابی به نام مصحف فاطمه زهرا سلام الله علیها آورده شده است.  در مصحف فاطمه ی زهرا(س) علم کان و ما یکون نوشته شده است و امام رضوان الله تعالی علیه فرمود که شاید داستان انقلاب ما هم در این کتاب نوشته شده باشد.

وی همچنین افزود: یازدهم فروردین همچنین به نام روز زن نیز نامگذاری شده است. امام رضوان الله تعالی علیه در این مورد نیز فرمود: در مسئله ی زن متاسفانه جهان غرب زن را به عنوان یک عروسک و الگوی مصرف جنسی وارد جامعه کرد. غرب زن را در طول قرن ها مورد تحقیر قرار داد و ما از دنیای غرب طلبکار هستیم. در قضیه ی زن ما پاسخگوی غرب نیستیم بلکه غرب باید پاسخگوی ما باشد و ما هستیم که سوال می کنیم، حالا موسسات وابسته به سازمان ملل و یا غیر این ها و یا فلان مجموعه ی روزنامه نگار بیایند موضوع حجاب و بعضی از این قبیل چیزها را زیر سوال ببرند و اظهار طلبکاری کنند این واقعیت قضیه را عوض نمی کند  بلکه ما هستیم که به دنیا خطاب می کنیم که شما به بشریت عموما و به زن خصوصا خیانت کرده اید با کشاندن زن به وادی ابتلائات جنسیِ بی نظم و بی قانون در وسط میدان جامعه خیانت کردید و ما از شما طلبکاریم. این ها به زن خیانت کردند عفت زن را از بین بردند و جامعه را به سوی درندگی کشاندند این که امروز می بینید که جهان غرب در کشورهای اسلامی کشتار می کند و از درندگان تروریست پشتیبانی می کند به این خاطر است که این ها عفت زن را از بین بردند و درندگی در جامعه به وجود آورده‌اند. امروز می بینید که تروریست در کشورهای اروپایی و غیر اروپایی بیداد می کند، شاهد هستید که در بروکسل و جاهای دیگر چه می کنند. چه کسی از این تروریست ها حمایت می کند؟ همین ها یی که زن را به صورت عروسک و مسائل جنسی در کشورها مطرح کردند. عفت زن را از بین بردند. اما جامعه ی عفیف و باعفت دارای درندگی نیست. حتی حاضر است خودش را به خطر بیندازند اما از جان انسان های بیگناه حفاظت کند. نیروهای آمریکا و نیروهایی که در اروپا هستند و نیروهایی که تحت سلطه آمریکا هستند این ها از بی عفتی به درندگی رسیدند که می آیند هواپیمای مسافربری با 290 سرنشین را با موشک می زنند و همه را می کشند.

حجت الاسلام والمسلمین قنبری افزود: روز چهارم فروردین سالروز حمله رژیم شاهنشاهی به مدرسه فیضیه قم می باشد. در زمان رژیم ستمشاهی مصوبه ای با عنوان انجمن ایالتی و ولایتی تصویب شد. در این مصوبه اعلام شد که شرط مسلمان بودن و سوگند به قرآن مجید از شرایط انتخاب شوندگان حذف شود و نباید در بین مردم و مخصوصا در مجلس شورای ملی آن زمان باشد.. لذا در آن زمان مردم و خصوصا طلاب حوزه علمیه قیام کردند و این قیام ادامه پیدا کرد تا به بیست و دوم بهمن ماه 1357 ختم شد و امام رضوان الله تعالی به کشور آمد و نظام ستمشاهی سقوط کرد و نظام جمهوری اسلامی ایران در روز 12 فروردین ماه با رای گیری که صورت گرفت شکل گرفت.  امام رضوان الله تعالی علیه فرمودند من روز دوازدهم فروردین ماه را برای مردم عید قرار می دهم چون مردم با خون شهدایی که بر روی زمین ریخته شد آمدند و جمهوری اسلامی را تشکیل دادند و این نظام به وسیله خون شهدا تطهیر گردید. کسانی که در این نظام غیر مطهر هستند و بخواهند به سوی غرب یا شرق حرکت کنند باید بدانند خون شهدا آن ها را رسوا خواهد کرد. دشمنان برای اینکه جمهوری اسلامی را از بین ببرند در طول این چند سال توطئه های زیادی را طراحی کرده اند و اکنون هم طبق فرموده مقام معظم رهبری می خواهند نفوذ کنند، این ها باید بدانند که این مردم تا آخرین قطره ی خون خود ایستاده اند و از نظام اسلامی و جمهوری اسلامی حمایت می کنند و با آن شدتی که در زمان انقلاب داشته اند می‌گویند ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. امروز دشمنان ما دنبال این هستند که قدرت نظام جمهوری اسلامی را محاصره کنند اما این را بدانند نظام جمهوری اسلامی جایگاه خودش را در بین ملت ها پیدا کرده است و قلوب ملت ها با نظام اسلامی و طرفدار ولایت فقیه است و مقام معظم رهبری در قلب همه ی ملت هاست و این سید عظیم الشان و این امام بزرگوار حاضر ان شاءالله پرچم را به دست صاحب اصلی اش خواهد داد و ان شاءالله اسرائیل تا بیست و پنج سال آینده نابود خواهد شد. آمریکا اگر زاهد زمان هم شود طبق فرموده ی امام ما شعار مرگ بر آمریکا از دهانمان نخواهد افتاد. تمام این برنامه هایی که دشمنان در دنیا به وجود می آورند و این کشتارهایی که در یمن و سوریه و عراق به وجود می آورند برای حفظ اسرائیل است و این را بدانید که طبق فرموده رهبری تا بیست و پنج سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
هدی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:12 ب.ظ

ایشان مطالب خوبی را مطرح کرده اند که راهگشاست از شما هم به خاطر این مطلب ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد