قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

نظر رهبری در مورد بالا رفتن از دیوار سفارتخانه ها...

حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه دوم نماز جمعه 28 بهمن ماه 1367 در نماز جمعه پس از اعلام حکم آیت الله خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی پیرامون حمله به سفارتخانه ها تاکید کردند:

« البته من یک نکته ای را عرض کنم من شنیدم که بعضی ها رفتند سراغ بعضی از سفارتخانه ها. من الآن دارم به شما ابلاغ می کنم، به عنوان مسئول دولتی و به عنوان امام جمعه و یک روحانی؛ به سفارتخانه ها نزدیک نشوید. این را بدانید که اگر شما از سیاست انگلیس یا سیاست آمریکا یا هر کس دیگری بدتان می آید راهش این نیست که یک عده ای بروند بی مهار از دیوار سفارتخانه بالا و به سفارتخانه ها نزدیک بشوند. بنده دارم پیش شماها شهادت می دهم که این قطعاً و قطعاً به ضرر اسلام و مسلمین و به ضرر جمهوری اسلامی است.

حالا مردم راهپیمایی می کنند، راه می روند، احساسات به خرج می دهند. احساسات صادقانه و درست و منطبق با منطق، در این هیچ شکی نیست. ممکنه تو خیابونها بروند و به هر سیاستی هر چه نظرشان هست بگویند، اما به سفارتخانه ها نباید نزدیک بشوند.

اینکه ممکن است دشمن خودش این کار را بکند. ممکن است برخی از عوامل نفوذی دشمن بیایند و در جمعیتی بیافتند، برسند به یک سفارتخانه ای از دیوار بروند بالا یک وسیله‌ی آتشی بیاندازند یا جایی را بشکنند ، خراب کنند، بدانید این کار قطعا بد است و جرم است و به ضرر و اگر کسی آگاهانه این کار را بکند این خیانت است.»

خطبه دوم نماز جمعه- 28 بهمن ماه 1367

نظرات 1 + ارسال نظر
link پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.shomaokhabar.com

سلام
وبلاگ شما را در "http://lean.persianblog.ir/" لینک کردیم (این وبلاگ دارای پیج رنک 2 می باشد). لطفا شما لینک سایت "http://www.shomaokhabar.com" باعنوان "جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان" را به وبلاگتان اضافه کنید.
توجه کنید که لینک دوطرفه (ما لینک شما را درسایتمان قرار دهیم و شما لینک ما را در وبلاگتان) برای موتورهای جستجو قابل تشخیص است و درنتیجه بی اثر است. به همین دلیل ما پیشنهاد تبادل لینک سه طرفه را داده ایم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد