قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

بیانیه روز جهانی قدس

امام راحل عظیم‌الشأن، پرورده پیامبر اعظمی بود که رسالت جهانی داشت و به‌عنوان آخرین پیامبر الهی مبعوث شد تا متکامل‌ترین دین آسمانی را به بشریت ابلاغ کند. پایان‌بخشی و جهانی‌بودن، دو ویژگی دین اسلام است که حضرت امام(ره) فراتر از آگاهی، به آن توجه داشت. توجه به این دو ویژگی مسئولیت‌آور تکلیف‌ساز، سبب شد تا حضرت امام (ره) دست به کارهایی ماندگار و بزرگ در مقیاس جهانی بزند. امام(ره) سال‌ها پیش از انقلاب به‌دنبال انقلاب بود. سال‌ها پیش به‌دنبال محو رژیم صهیونیستی بود، از سال‌ها پیش، خط مبارزه با استکبار را ترسیم کرد و به آن همت گماشت. از سال‌ها پیش، به‌دنبال احقاق حق ملت فلسطین بود و از سال‌ها پیش آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید تا مسلمانان در هر نقطه‌ای از جهان، در این روز در دفاع از ملت فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کنند. در ابتدای این کار، دشمنان آن را خیلی جدی نگرفتند؛ زیرا معتقد بودند از آن، چندان استقبال نمی‌شود و عوامل و وابستگانشان در نقاط مختلف دنیا به‌ویژه در کشورهای عرب مسلمان که باید بیشترین انگیزه را برای حمایت از فلسطین داشته باشند، حضور دارند و مانع از این کار می‌شوند. از آنجا که یکی از مختصات کارهای بزرگ امام(ره) زمانبر بودن آن بود و امام(ره) دریافته بود که برای رسیدن به نتیجه، باید صبوری کند، در این مورد نیز صبوری کرد و امروز که امام(ره) در بین ما نیست، مشاهده می شود که تحولات کشورهای عربی به سمتی حرکت می‌کند که به احتمال زیاد، یکی از دستاوردهای وضعیت جدید، رویکرد حمایت بیشتر از فلسطین خواهد بود. اوضاع و احوال مصر در این روزها یکی از نشانه‌های این وضعیت است. یقیناً امسال دنیا هویت فلسطین را که از متن روز قدس بیرون خواهد آمد، برجسته‌تر از همیشه می‌بیند و این نیست مگر به ابتکار جهانی و آینده‌نگری امام راحل(ره). تمامی اهل خبره و نظر متفق‌القولند که موقعیت فلسطینی‌ها در بحث مبارزه با رژیم اشغال‌گر قدس با وجود خیانت‌های بزرگ برخی از سران عرب، بسیار بهتر از گذشته است. مسلمانان امسال در اشتیاق خلق حماسه رمضانی در روز قدس به‌سر می‌برند که در پیشانی‌اش، نام امام راحل (ره)‌و ملت ایران نقش بسته است، پس بکوشیم روز قدس را باشکوه‌تر از همیشه برگزار کنیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
امین جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://fasanema.blogfa.com

انشالله باحضور پرشور در راهپیمایی روزقدس حمایت خود راازملت مظلوم فلسطین اعلام می نماییم.

همه با هم فردا در اوج سر افرازی همه مسلمانان متحد مرگ بر اسرائیل

روتین های یک طلبه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://rutin.blogsky.com

سلام بر قدس...
مرگ بر اسرائیل....

سلام بر امام و رهبر عزیزمان ...
مرگ بر اسرائیل جنایتکار...

سید عطاءالله (آرش) فیروزی جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ق.ظ http://www.firoozadmard.blogfa.com

سلام بنده هویت شما را نمیدانم و نمیدونم که کی و کجا هستید این رو میگم چون اکثر وبلاگ نویسان فسا را میشناسم و توی پروفایلتون زده بودید فسا و خودتون هم به عنوان یک خانوم معرفی کردید و شعارتون هم حجاب و نجابت است و از مطالب وبلاگت مشخصه که داری دم از دین و دینداری میزنی که خیلی خوبه ولی اگر شخص اهل عمل باشه و به شعاری که میده ایمان داشته باشه و پاش وایسه نمیره توی وبلاگ (زنی از دیار زاهد شهر فسا) و اون خانوم را مورد تایید قرار بده و بگه به به چه خانوم زیبایی شما چقدر زیبایی و من هم از اونجا آدرس وب سایت شما را زدم تا ببینم که چه شخصی اومده این نظر رو گذاشته البته اسم مخفف و مستعار شما را توی دیگر وبلاگهای مربوط به فسا دیده بودم اما فکر نمیکردم شما یه خانوم باشی و با توجه به دیگر نظرهات توی وبلاگهای دیگر چنین اشتباهی را اون هم توی یک وبلاگی که به همه بدیها مشهوره و همه این وبلاگ رو میشناسن و حتما مطالباش رو هم خوندی که اونجا چه خبره و چه افتضاحاتی اونجا هست و تاحالا چندین بارهم فیلتر شده ولی آدرس جدید درست کرده اما جالبه بدونی که این وبلاگ معلوم نیست که متعلق به چه شخصی هست و من شنیدم که میگن این وبلاگ را برای تخریب زنان زاهدشهر ساختن و معلوم نیست اطلاعات پروفایل آن صحت داشته باشه یا نه و همچنین چون این وبلاگ متعلق به پرشین بلاگ است قابلیت آن را دارد که هروقت نظری در آن ثبت شد بلافاصله آن نظر بدون تایید مدیر وبلاگ به نمایش در می آید که در آن وبلاگ چنین است و همه نظرات ائم از فحش و بدوبیراه یا تمسخر در معرض دید و نمایش است و من فکر میکنم شما قصد داشتی برای وی نظر خصوصی ارسال کنی و از این موضوع اطلاعی نداشتی وگرنه چنین کاری رو نمیکردی که هویتت بره زیر سوال ولیکن به هرحال میخوام بگم اگر شعار به دین و دیانت میدی و یا تظاهر میکنی حداقل در ملا عام به آن عمل کن و کمی سیاست به خرج بده تا هویت دین و حجاب در معرض سوال قرار نگیرد
باتشکرو عرض ادب و احترام.فیروزی

سلام
بسیار از تذکر بجای شما ممنونم ، سخنان شما در مورد وبلاگ زنی از دیار زاهد شهر صحیح می باشد ولی بنده با گفتن اینکه شما زیبا هستید قصد تایید ایشان را نداشته و ندارم بلکه این فقط یک مقدمه بود برای انشای انتقاداتم به ایشان ، می توانید انتقادات بنده را در همان پست بخوانید البته طبق آیات صریح قرآن امر به معروف ابتدا با قول لین و نرم است که تاثیر می گذارد ، و قصد بنده هم همین مطلب بوده است البته که اگر از هویت بنده مطلع بودید نمی فرمودید که من ایشان را تایید کردم !!!!
من همان شب در وبلاگ فسانما نوشتم اگر سکته نکنم جای تعجب است !!!
نامبرده همان گونه که می دانید شماره تلفن هم گذاشته است می توانید از طریق اطلاعات هویت اصلی ایشان را بیابید ، نامبرده احتمالاً دنبال مورد مناسبیست که وی را به صیغه خود در بیاورد ، ولی راه را عوضی رفته و بنده در کامنت های بعدی جمله خودم را تصحیح خواهم نمود ممنون از تذکرتان .

سعید جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://saeid-ya-man.blogfa.com

[تعجب]

پـــــدرش:

سناتور جیووانی آنیلی میلیاردر ایتالیایی و مالک کارخانجات اتومبیل سازی فیات، فراری، لامبورگینی[تعجب]، لانچیا، آلفارمو،[تعجب] ایویکو، به همراه چندین کارخانه تولید قطعات صنعتی، چند بانک خصوصی، شرکتهای طراحی مد و لباس، روزنامه‌های پرتیراژ لاستامپا و کوریره دلاسرا ، باشگاه اتومبیل‌رانی فراری[تعجب] و باشگاه فوتبال یوونتوس[تعجب] بود...

افزون بر این‌ها چندین شرکت ساختمان‌سازی، راه‌سازی، تولید لوازم پزشکی

و بالگردسازی هم وجود دارد که خانواده آنیلی
جزء سهام‌داران اصلی آنها می‌باشند.
[تعجب]

ادامه ی این موضوع را در وبلاگ "من و دل" دنبال کنید..[گل][رضایت]

بسیار زیبا بود ، خدایش رحمت کند و ان شاءالله ما هم توفیق شهادت نصیبمان گردد.

اعوانه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://aavanehi.persianblog.ir/

سلام
خدا بهتون جزای خیر بده
یا علی مدد
http://aavanehi.persianblog.ir

سلام
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد