قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

میر حسین موسوی و 25 بهمن عوض22ام،معاویه و نماز جمعه در چهارشنبه

یه زمانی معاویه داشت لشکرش رو برای جنگ صفین آماده میکرد اتفاقاً روز چهارشنبه بود, رفت منبر و خطبه خواند و بعدش هم نماز جمعه خوند!!! کسی از اینهایی که پشت سرش نماز می خوندند ازش نپرسید امروز چهارشنبه هست چرا نماز جمعه می خوانی؟! لشکری که حرف معاویه رو از حرف خدا و پیغمبر و عقل و شرع پیش تر می دونست! اگه بخوام همین جنگ صفین رو با حرکات فتنه گران و سران فتنه مقایسه کنم خیلی طولانی میشه ،البته نوشتم و یه روز وقت کنم تایپ می کنم و میذارم تو همین وبلاگ , بگذریم .

میر حسین موسوی میگه باید بجای 22 بهمن که همه آدم ها میان بیرون و جشن انقلاب رو با هم جشن می گیرند ما باید 25 ام بیاییم بیرون و طرفدارهاشم میان و اوباشیگری در میارند و حتی سوال هم براشون پیش نمیاد که چرا 25ام؟

مگه مردم حمایت خودشون رو روز 22 بهمن از مصر اعلام نکردند؟ چه دلیل قانع کننده ای برای حضور اراذل و اوباش در 25 بهمن وجود داشت؟

جناب موسوی فکر کردی اگه چند تا اراذل و اوباش بیان و سطل های آشغال ها رو آتش بزنند دیگه تو زباله دان تاریخ نمیری؟ اشتباه به عرضت رسوندند تو همین حالا تو همون سطل های آشغال مدفون شدی .

طرفدارهات هم تو همون سطل ها دنبالت می گردند و وقتی پیدات نمی کنند اعصابشون بهم میریزه وا آتشش می زنند .

نظرات 11 + ارسال نظر
ته سیگار یه دختر عوضی جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://fkn2i2.blogfa.com/

می دونی چیه

نه من فک نکنم تو بدونی الان دقیقا موضوع چیه

می دونی فلسفه سطل اتیش زدن چیه

ببین تو تظاهرات ما نماد داریم

سطل نماد شماها ست
سطل = فاشیست بسیجی ودیکتاتوری

آتیش زدنش یعنی سالم سازی مملکت از ضایعات آفرنیش یعنی شماها

گرفتی الان مطلبو داداپاسخ:

سلام عزیزم
آره مطلبتو گرفتم اما مثل اینکه تو مطلب منو نگرفتی
۱- سطل یه زباله دان هست که تو و میر حسین باید توش قرار بگیرید و جایگاه شماست و چون جایگاه پستی هست بدتون میاد و آتیشش میزنید .
۲- هنوز معنی فاشیست و دیکتاتور رو نمی دونی چیه که به بسیج میگی فاشیست . و اگر یه مقدار مطالعه بفرمایید هم معانی رو متوجه میشید و هم تفاوتها رو حس می کنید .
۳- به قول خودت خو ما یه بار انقلاب کردیم و به ۴ تا اراذل مثل تو میگن ضد انقلاب .
۴- دیکتاتور اون میر حسین موسوی و خاتمی و کروبی هستند که تو در پروفایلت نوشتی از علایق سیاسی تو هستند ، کسی که ازش پرسیدند اگر آرا رو دوباره جلو چشای خودت بخونیم و خودت دیدی تقلب نشده بود چی؟‌ اون دیکتاتور میر حسین گفت بازم میگم تقلبه !!!!
۵- حالا فهمیدی دادا؟

من یک زن هستم با کمال افتخار جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://aftabqardoon.blogfa.com/

میرحسین صدای بغض فرو خورده ما صدای خسته زخمی آزادی خواه ماست

می گن روزولنتاین عشاق گردهمایی دارند

ما هم رفتیم

روز قبلش یک عالمه سبز خریدم

تا روز ولنتاین سرتاسر سبز شوم مچ بند سبز مانتوی سبز دستکش سبز شال گردن سبز
اصلا همه باید سبزباشد

ایستادیم آنجا درست آنجا

رو به آزادی

پشت به اسارت

با میر حسین آزادی خواه

پاینده ایران

جاوید میر حسین.

تا هر وقت دوست داشتی بایست
آره روزتون هم باید ولنتاین و عشق اروپایی باشه ، من با ولنتاین مخالف نیستم ولی با افکار و نظرات تو مخالفم .
اسارت و آزادی رو تو چی معنا می کنی؟
هرچی آمریکا و اسرائیل بگه دست به سینه بگی چشم و چشم بسته همه مملکت رو بدی دستشون آزادیه ولی کشور مستقل رو پای خودش بایسته اسارته !
منطقت خیلی برام جالبه و تازگی داره و تاحالا اینجور منطق بی منطقی رو ندیده بودم.
میرحسین آزادی خواه نیست ،بلکه قدرت طلبه و تو هم مثل لشکر معاویه سرت رو انداختی پایین و به گمان خام خودت روز ولنتاین رو با کشتن مردم جشن گرفتی (البته به همراه دوستان آزادیخواهتون در پادگان اشرف).
از وبلاگت که فیلتره می تونم عقایدت رو بخونم عزیزم .

امین شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ق.ظ http://fasanema.blogfa.com

سلام علیکم ورحمه الله
باخبرحضور مردم بابصیرت وانقلابی فسا در راهپیمایی علیه فتنه گران بروز هستیم .
موفق وسربلند باشید.گل

سلام
مردم ولایتمدار شهرستان فسا همیشه در صحنه حق علیه باطل پیشرو بوده و هستند الحمدلله
گرگها خوب بدانند، در این ایل غریب
گر پدر رفت، تفنگ پدری هست هنوز

گرچه نیکان همگی بار سفر بر بستند
شیر مردی چو علی خامنه ای هست هنوز

گر امام شهدا نیست کنون در برمان
خلف صالح و مظلوم علی هست هنوز

شراره شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

تو دختری یا پسر
اگه پسری پس اون وب ستاره چرا می گی مال خودمه

اگه هم دختری که بهت نمیا د ولی وا

اولا سلام
ثانیاْ مگه تفاوتی هم می کنه من دخترم یا پسر
ثالثاْ مگه به اومدنه؟ اسمم رو زیر اون وبلاگ ستاره مگه ندیدی؟

نادر شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.nr121.blogfa.com

سلام .خدا قوت . میلاد فخر کائنات وپیشوای صالحان و خاتم رسولان الهی بر همه شیفتگان را حق و حقیقت تهنیت باد . از خدای بزرگ میخواهیم با تعجیل در ظهور فرزندش زمینه استقرار عملی دینش را فراهم اورد .
نام احمد نام جمله انبیاست/ چون که صد امد نود هم پیش ماست [گل][گل][گل][گل]

سلام
میلاد خاتم النبیین و رحمه للعالمین بر شما نیز مبارک باد .

شراره شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ

وا یعنی دختری آخه کامنتاتو تو وب یه طلبه دیدم خیلی خودمونی بود

پس چرا اینجا اسمت ح ق اونجا زری

تو همون زری همسر یک طلبه هستی

نه اون یه زری دیگه هست منم یکی دیگه و اون کامنتی هم که دیدی مال من نبوده من خیلی خودمونی نمی نویسم .
اگه با آدرس من بوده میتونم خواهش کنم که بهم بگی کامنتم رو تو وب کدام طلبه دیدید؟
وبلاگ ستاره رو واسه یکی از دوستام نوشتم که زری صدام میکرد (زهرا، زری)، خدا رحمتش کنه خیلی دوستش داشتم ولی برام نموند و رفت ...
ح.ق اول اسم و اول فامیل خودمه ولی زری رو دلیلش بهت گفتم .
سوال دیگه داشتی در خدمتیم . چرا آدرس نمیذاری که با هم ارتباط داشته باشیم؟

من یک زن هستم با کمال افتخار یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

فیلتر وب های من نشان دهنده وحشت ولایت وحشت از ماست

به کوری چشمتون رفتم موهامو سبز سبز کردم

با مچ بند سبز بیرون می رویم همه جا باید دیده شود مچ بندمون

یکی گفت : هنوزم می بندی

گفتم بهش اعتقاد دارم می دونی

گفتم شبز نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر


آرایشگرم بدری جون گفت حالا چرا سبز

گفتم می دونی عاشقم

بغض کرد

فک کنم عشق یعنی همین
یعنی همین که می بینی من یک زن هستم با کمال افتخار

به بهشت نمی رویم اگر میر حسین نباشد

البته برادر خاتمی هم خیلی عشق است

نمیشه نگفت

رو به آزادی

پشت به اسارت

با میر حسین آزادی خواه

پاینده ایران

جاوید میر حسین.

نه عزیز دلم، وحشت نیست البته که فیلتر وبت یا به خاطر مشکلات اخلاقی ای هست که ترویج فساد و فحشا میشه و یا یک قانون رو زیر پا گذاشتی .
البته که در مثل مناقشه نیست اما اگه یه قاتل رو دستگیر می کنند به خاطر عملی هست که انجام داده و باید تاوان کار خودش رو بپردازه و اینکه وبلاگ تو هم فیلتره به دلیل کار غیر قانونی هست که انجام دادی و وب شما داره تاوان پس می ده .
در مورد سبز هم که گفتم برو همه جاتو سبز کن کی بهت کار داره !
در مورد بهشت هم بدون میر حسین نرو، با میر حسین باهم برید جهنم بهتره ، اونجا براتون جای بهتری هست .
در مورد برادر خاتمی هم عکس ها و فیلم های خیلی عشقش رو دیدم که با چه دخترهای باحالی عکس انداخته و بعضاً دست داده باید هم خیلی عشق باشه ، نباشه نمیشه!
در مورد مطالب پایینی هم دیروز جواب دادم . برو دوباره بخون.

امین یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ http://fasanema.blogfa.com

باسلام
ازهمکاری شما سپاسگزارم وبرای شما درراه اهدافتان آرزوی توفیق دارم.
امشب شب میلاد دو نوراست .ضمن تبریک دراین شب عزیز ما راازدعای خیرخود محروم نسازید.
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
التماس دعا...

سلام علیکم ایامکم سعیداْ انشاءالله
شما هم ما رو دعا بفرمایید .

شعیب ابن صالح سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://WWW.NAGHE.COM

بسم الله نور السماوات والارض
السلام علی عبادی الصالحین
´منجیان هالیوودی:...
´فراماسونری:..
´ایلومیناتی:..
´شیطان پرستی:..
´نظم نورین جهانی:..
´سکولار کردن جهان:..
´تشکیل حکومت دجال:..
و...
´´´´´´ناقه،حکایتی ناتمام...´´´´´´
دعای/ فرج صلوات.

ازادی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

توهین مال کسیه که تحقیر شده!حقارتتون رو به همه نشون ندین!

توهین؟؟؟!!!!
یعنی تو میگی معاویه چهارشنبه نماز جمعه نخونده؟؟؟؟ تاریخ این رو ثبت کرده .
یعنی تو میگی میر حسین به جایی ۲۲ بهمن ۲۵ بهمن نگفت بریزید تو خیلبون ها ؟؟؟؟
تاریخ این رو هم ثبت می کنه .
حقارت از این بدتر که شبیه معاویه شده؟؟؟

آزاده سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

میخوایی جوابه همرو مودبانه بدی مثلا...ولی ادبه کمت نمیذاره!
جمعش کن!

سلام
از طریقه ی صحبت کردنتون مشخصه که ادب کی کم هست و ادب کی زیاد .
به هر حال از انتقادی که فرمودید متشکرم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد