قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

ماجرای یک کرامت

 

چند روز پیش به عمل داشتم ، حالم بد بود و نمی تونستم درست بشینم، رفته بودم شیراز و سومین حرم اهلبیت ، مراسم روحانی و روحبخش دعای ندبه بود ، زیارت کردم و دعا خوندم و از آقا شاهچراغ خواستم برام دعا کنن که خدا روی اونها رو پس نمی زنه .   

حرم مطهر شاهچراغ (ع)  

شب خوابیدم ، خواب دیدم رفتم حرم آقام امام رضا (ع) ، از صحن آزادی ایوان طلا وارد حرم شدم و سلام دادم و یه زیارت خوندم ومثل همیشه عقب عقب می آمدم که بیام بیرون ، با احترام دستم رو روی سینه ام گذاشتم و در حالی که نگام به ضریح مطهر آقام بود ، دیدم در ضریح باز شد !  

 دوباره نگاه کردم ، باورم نشد اما در ضریح آقام برام باز شده بود ، رفتم داخل ضریح ، دیدم کسی نمیاد فقط ۴ تاخانم چادر مشکی عرب نشسته بودند و یکی از دوستام و خواهر کوچکم !!!  

رفتم و با آقام صفا کردم و  وقتی بیدار شدم دیگه هیچ دردی نداشتم... 

حرم مطهر امام رضا(ع) 

فهمیدم آقا شاهچراغ حواله ام رو داده به برادرش امام رضا(ع) .

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی منتظر شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.mahdi1440.blogfa.com

سلام. کارخوبی می کنید که کتابخانتون رو سروسامون میدید.اجرتون با امام رضا.
راستی این قضیه شاهچراغ مربوط به خودتون بود؟

سلام
آره مال خودم بود...

امین شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ http://fasanema.blogfa.com

سلام وخسته نباشی
اول تبریک فرارسیدن میلاد ثامن الحجج (ع) اینکه آقا امام رضا سلام هیچ کس را بی پاسخ نمی گذارد شکی نیست.
بعد اینکه درمورد تپه شهدا ظاهر قضیه اینکه دارند یه کارهایی را می کنند ودرنمازجمعه هم اعلام کردندقراره روزتولد امام رضا (ع) کلنگ بنای یادبود را به زمین بزنند .جای شما سبز دیشب هم که رفتم مسیر ورودی تپه هم خط کشی کرده بودند حالا مونده بقیه کارها تا ببینیم چکار می کنند

سلام
انشاءالله همه چیز درست میشه .الهی شکر خیلی خوشحالم کردید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد