قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

سلام ۱۰ یا ۱۲ روزی دارم می رم امام رضا (ع) نائب الزیاره همتون باشم ... اگه بروز نشد نگران نباشید...

نظرات 13 + ارسال نظر
<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

ساناز سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.goldokhtar.sepehrblog.ir

سلام دوست عزیز
خوشحال می شوم اگر به وبلاگ من هم سر بزنید.
وبلاگ من بر خلاف دیگر وبلاگ ها مطالب کم اما بکر و تازه ای دارد.
می توانید کلیپ های انیمیشن بسیار زیبا و از کمپانی های معروف را بطور آنلاین مشاهده کنید و یا مقالات و خلاصه کتب گوناگون را بخوانید.
اشعار زیبایی که سروده ی استاد هاشم شکوهی است مطالعه فرمایید و آهنگ های آرامش بخش و مشهور این عرصه را دانلود کنید.
داشت یادم می رفت:
مطالب آرامش بخش و سیاحتی و هنری را بصورت پاورپینت شده دانلود کنید و لذت ببرید.
در وبلاگم منتظرتان هستم
در ضمن در صورتیکه علاقه مند هستید می توانم وبلاگ شما را لینک کنم که مستلزم کسب اجازه ی شما و تعیین اسم برای لینک وبلاگتان می باشد و لازم به ذکر است که شما مختارید مرا لینک کنید یا نه و هیچ اجباری از این حیث وجود ندارد.این درخواست تنها جهت قرار دادن تسهیلات برای کاربران وبلاگم است تا بتوانند به راحتی وبلاگ مورد علاقه شان را بیابند.
از اینکه وقت خود را به من دادید متشکرم.
پیروز و سربلند باشید
بدرود

بهلول سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.ca3.blogfa.com

نمی دانم چه بگویم؟!با اینکه در نهادینه کردن فرهنگ حجاب در جامعه با فقر شدید مواجه هستیم،به این نوع مسائل بهایی نمی دهند؟!حتی مراجعان به اصطلاح همراه فقط به جهت تبلیغ مطالب وبلاگ خود به اینجا مراجعه می کنند.و حاضر نیستند در این راه برای کشورشان قدمی بردارند.و بعد ادعای اوصلگرایی می کنند.
باید بگویم هدف مهم اصول گرایی حفظ این اصول است.اصولی که پایدار نباشند به چه درد می خورند؟! اصولی که حفظ نشوند و در غفلت ما فنا شوند می شود بی اصولی!!
از دید دیگر این یک معضل اجتماعی است. مگر نگفته اند پیشگیری بهتر از درمان است؟مگر دلیل اینکه امروز جامعه با مسائل بغرنج اجتماعی دست و پنجه نرم می کند غفلت گذشتگان نبوده است؟پس حتی یک جمله من باب سفارش یا امر به معروف و یا نهی از منکر می تواند به نوبه خود از آینده ای بی اصول جلوگیری کند.
من می گویم مطالبی که اینجانب بهلول می نویسد ارزش یکبار خواندن هم ندارند.اما حداقل در مورد حجاب دو کلمه بنویسید به خدا ثوابش بیشتر از نوشتن در مورد خاتمی و میر حسین و... است.
با تبادل لینک موافقید؟

مهدی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.gift8810.blogsky.com/1388/11/13/post-63/

سلام برای دریافت روزانه یوزرنیم و پسورد NOD32 در این گروه عضو شوید. به این وسیله دیگر نیاز نیست هر روز وفتتون را برای پیدا کردن Username و Password تلف کنید.

مهدی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.gift8810.blogsky.com/1388/11/13/post-63/

سلام برای دریافت روزانه یوزرنیم و پسورد NOD32 در این گروه عضو شوید. به این وسیله دیگر نیاز نیست هر روز وفتتون را برای پیدا کردن Username و Password تلف کنید.

الف صاد چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ http://yekpaberahne.blogfa.com

التماس دعا

امین شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.amin71.blogfa.com

سلام التماس دعاا

خوشبحالتون


www.amin71.blogfa.com

فاطی یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ق.ظ http://ardestany.blogfa.com

سلام..

لازک چیست؟؟؟میدونید؟

آپم و منتظر نظرات ارزشمندتون.[گل][گل][گل]

ممنون از پست خبری سیاسی جالبت...

امیر یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ http://adamian.blogfa.com

سلام دوست گرامی
دوست من میخواهم توضیح دهم که چرا نام آدمیان را برای وبلاگم بر گزیدم، این به دلیل دغدغه من از وضعیت موجود است از اینکه دشمن میهن و مردمم و انسانها یعنی همان صهیونیسم بین الملل که در واقع شیاطین انسان نمایند، با ایجاد شکاکیت ، با ایجاد اباحه گری ، با ایجاد عریان پرستی و بی قیدی ، با ایجاد دنیا پرستی و کام طلبی بدنبال حذف انسانیت انسان و در نهایت حذف خدا از زندگی بشریت اند. بدان که انسان آفریده الهى است که به سوى خداى سبحان در حرکت است. لذا تعهد و عشق به آدمی و ذات پاکش که نشات گرفته از دمیدن روح به کالبد انسانی از وجود ذات اقدس الهی است که در قرآن مجید با جملۀ نفخت فیه من روحی یاد گردیده، مرا بر آن میدارد که برای نجات بشریت از سقوط به اسفل السافلین ، همانجایی که منزلگاه شیطان رجیم است تا سرحد تکرار سوال و جوابی یکسان پیش روم که تکرار خود آغاز گر راهی برای بیداری اذهان و روشنگر فضای غبار آلودی است که دشمن هر دوی ما آنرا برایمان رقم زده است. پس اگر تو نیز چون من آن دغدغه را احساس میکنی بگو برایم که چرا امریکا ستیزی یک وظیفه انسانی و الهی است ؟ برایم بنویس که چرا راه تکامل و سفر به اعلی اعلیین تنها و تنها از مسیر ولایت الهی میگذرد؟ بگو برایم که چرا صهیونیسم فرزند خلف ابلیس است و بگو چه رازی میان لوح سلیمان نهفته است که مسیحیت صهیونیزم آنرا در نهانخانۀ کلیسای خویش پنهان نموده اند؟ منتظر نقد و نظر آگاهانه ات هستم چون میدانم که شکوفه های حسن انسانی تو نیز چون من دغدغه انسانیت را دارد و از پژمردگی در هراس. پس من نیز چون تو میپرسم، آن که می انگارد در عوالم امکان، موجودی بزرگتر از انسان است، کدام است؟! وبلاگ www.http://adamian.blogfa.com را فراموش نکن

محمدطلبه ای از .. یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.delearoom.blogfa.com

عرض سلام خدمت شما ( شما سر نمی زنید گفتم من دیداری تازه کنم )


امّ حمیده به ابوبصیر گفت: ابوبصیر! نبودى و لحظه آخر امام را ندیدى؛ جریان عجیبى رخ داد. امام در یک حالى فرو رفت که تقریباً حال غشوه‏اى بود. بعد چشمهایش را باز کرد و فرمود: تمام خویشان نزدیک مرا بگویید بیایند بالاى سر من حاضر شوند. وقتى همه جمع شدند، امام در همان حالات که لحظات آخر عمرش را طى مى‏کرد یکمرتبه چشمش را باز کرد،و همین یک جمله را گفت: انَّ شَفاعَتَنا لا تَنالُ مُسْتَخِفّاً بِالصَّلوةِ
هرگز شفاعت ما به مردمى که نماز را سبک بشمارند نخواهد رسید. این را گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
امام نفرمود که شفاعت ما به مردمى که نماز نمى‏خوانند نمى‏رسد؛ آن که تکلیفش خیلى روشن است، بلکه فرمود به کسانى که نماز را سبک مى‏شمارند. یعنى وقت و فرصت دارد، مى‏تواند نماز خوبى با آرامش بخواند ولى نمى‏خواند. نماز ظهر و عصر را تا نزدیک غروب نمى‏خواند، نزدیک غروب که شد یک وضوى سریعى مى‏گیرد و بعد با عجله یک نمازى مى‏خواند و فوراً مهرش را مى‏گذارد آن طرف؛ نمازى که نه مقدمه دارد نه مؤخره، نه آرامش دارد و نه حضور قلب. این، خفیف شمردن نماز است‏. ( کتاب آزادی معنوی از شهید مطهری )

شهادت امام صادق ع را بهتون تسلیت می گم.
موفق باشید

بهلول چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.ca3.blogfa.com

سلام
از لطف شما ممنونم
و امیدوارم که مسافرت خوش گذشته باشه
من هم شما را لینک کردم

فلدسپات دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام

نگار دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://gomnaz.blogfa.com

سلام............ببخش که خیلی دیر سر زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد