قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)
قانون و بی قانونی سیاسی

قانون و بی قانونی سیاسی

این وبلاگ کاملاْ شخصی است که به نظرات نویسنده در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی می پردازد(یادداشت های یک زن خانه دار فسایی)

سگ


گفت: چند تن از مقامات آمریکایی جنایت تروریستی در زاهدان را محکوم کرده اند!
گفتم: مگر همین ها نبودند که از عبدالمالک ریگی به عنوان یک آزادیخواه یاد می کردند؟! فیلم مصاحبه تلویزیون آمریکا و رادیو آمریکا با وی موجود است.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: عبدالمالک ریگی بعد از دستگیری رامین جهانبگلو و هاله اسفندیاری جاسوسان آمریکا اعلام کرده بود که حاضر است در مقابل آزادی این دو جاسوس آمریکا گروگان های ایرانی خود را آزاد کند.
گفت: همان موقع سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از ریگی به عنوان یک آزادیخواه انسان دوست تشکر کرده بود.
گفتم: ریگی در اعترافات خودش هم گفته بود که اعضای جندالله توسط نظامیان آمریکایی و انگلیسی آموزش می دیدند.
گفت: آمریکایی ها و انگلیسی ها و اسرائیلی ها و تروریست ها «حیا» را خورده و «شرم» را درسته قورت داده اند.
گفتم: دو تا سگ می خواستند با هم ازدواج کنند. سگ عروس موقع بله گفتن با صدای بلند گفت؛ با اجازه پدر سگم، مادر سگم، برادرهای توله سگم و خود تخم سگم! واق واق.

نظرات 2 + ارسال نظر
میل میل پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://3daie9.blogfa.com

دست درد نکنه خیلی خوبه.دوستمم خیلی حال کرد

سلام میل میل من دوستت دارم عزیز دلم

پوریا سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ق.ظ http://titanic9009@yahoo.com

سلام. لینک شما درست شد.
مرسی که خبر دادید.

تشکر از محبتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد